۲۶۴۴۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قهرمان کشتی جهان بستری شد

رئیس بیمارستان قلب فاطمه زهرا(س) ساری گفت: عسگری محمدیان قهرمان کشتی جهان به دلیل عارضه قلبی به این مرکز درمانی مراجعه کرد و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان قلب فاطمه زهرا(س) ساری گفت: عسگری محمدیان قهرمان کشتی جهان به دلیل عارضه قلبی به این مرکز درمانی مراجعه کرد و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.

ابوالقاسم فلاح امروز در گفت‌وگویی ضمن تأیید بستری شدن عسگری محمدیان قهرمان کشتی جهان در بزرگ‌ترین بیمارستان قلب دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: محمدیان با سابقه درد در ناحیه قفسه سینه به اورژانس قلب بیمارستان فاطمه‌ زهرا(س) مراجعه کرد.

وی تصریح کرد: پس از اقدامات درمانی اولیه بر روی این قهرمان کشتی جهان در حال حاضر عسگری محمدیان تحت نظر برای اقدامات بعدی درمان در بیمارستان بستری است.

رئیس بیمارستان قلب فاطمه‌ زهرا(س) ساری با اشاره به اینکه در حال حاضر حال عمومی وی خوب است، بیان کرد: به تشخیص پزشکان بخش قلب، عمل آنژیوگرافی بر روی وی انجام شد و حال عمومی‌اش مساعد است.

عسگری محمدیان قهرمان کشتی ایران و جهان پس از اتمام دوره قهرمانی تشک کشتی را رها نکرد و به پرورش نسل جوان کشتی نیز ادامه داد.

در حال حاضر پسرش محمدحسین محمدیان نیز در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب پیراهن تیم ملی ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج