۲۶۴۷۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین لپ تاپ چندمنظوره مقاوم دنیا +عکس

پاناسونیک برای آن دسته از کاربرانش که انتظاراتی فراتر از حد معمول از لپ تاپ خود دارند، دستگاهی به نام Toughbook ۲۰ را معرفی کرده است که کیبورد و نمایشگر آن قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: پاناسونیک برای آن دسته از کاربرانش که انتظاراتی فراتر از حد معمول از لپ تاپ خود دارند، دستگاهی به نام Toughbook ۲۰ را معرفی کرده است که کیبورد و نمایشگر آن قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند.

این محصول که برای استفاده در محیط های خشن طراحی شده وزنی در حدود ۱.۷۶ کیلوگرم دارد و شاید ظاهر چندان جذابی نداشته باشد اما امکانات خوبی نظیر نسل ششم پردازنده Core vPro اینتل، اس اس دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و هشت گیگابایت رم را در خود جای داده و به انتخاب خریدار از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو یا ویندوز ۷ پروفشنال بهره خواهد برد.

اولین لپ تاپ چندمنظوره مقاوم دنیا +عکس

براساس اعلام شرکت سازنده، Toughbook ۲۰ شش حالت مختلف برای استفاده دارد که عبارتند از قالب معمولی لپ تاپی، تبلت، مد تاشو (که در آن کیبورد به سمت عقب نمایشگر تا می شود)، وضعیت کیفی (دستگاه دارای دسته برای حمل است)، مد قابل تبدیل و در نهایت حالت خودرو.

در مورد سطح استحکام این دستگاه هم باید گفته شود که این لپ تاپ به واسطه مجموعه امکانات داخلی اش قابلیت استفاده در خشن ترین محیط ها را داراست.

این دستگاه یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را در خود جای داده است و داک کیبورد آن هم سه عدد پورت USB، درگاه کارت حافظه SD، HDMI، خروجی VGA و اترنت را در خود جای داده.

Toughbook ۲۰ برای مقاومت در برابر امواج الکترومغناطیسی استاندارد MIL- STD-۴۶۱F را دریافت کرده و برای دوام آوردن در برابر سقوط، شوک، لرزش، جو انفجاری، دمای محیطی بالا، رطوبت، باران و شن نیز موفق به کسب استاندارد MIL-STD-۸۱۰G شده و به خاطر داشتن استاندارد IP۶۵ نیز در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. بدنه این لپ تاپ از آلیاژ منیزیوم ساخته شده و طراحی بدون فن آن مجهز به پوشش قفل کننده پورت های جانبی بدنه، حاشیه برآمده، گرم کننده درایو SSD و دستگیره داخلی برای حمل است که می توان به عنوان پایه دستگاه نیز از آن بهره گرفت.

در نظر داشته باشید که این نخستین محصول مستحکم و ضدضربه پاناسونیک نیست و کمپانی مورد بحث پیشتر یک تبلت ۲۰ اینچی و لپ تاپ های مجهز به نمایشگر تاچ را نیز در همین گروه ارائه کرده بود.

Toughbook ۲۰ از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی با قیمت ۳۰۹۹ دلار عرضه می گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج