۲۶۴۷۵۳
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سوسیس های تقلبی در بازار +عکس

معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: فرآورده‌های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس تا کنون از این اداره کل مجوز ورود دریافت نکرده‌اند، سلامت اینگونه محصولات مورد تایید نیست و قابلیت مصرف انسانی ندارند.

خبرآنلاین: معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: فرآورده‌های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس تا کنون از این اداره کل مجوز ورود دریافت نکرده‌اند، سلامت اینگونه محصولات مورد تایید نیست و قابلیت مصرف انسانی ندارند.

سهیل اسکندری ادامه داد: تمام اقلام وارداتی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فرآیند شده و مواد اولیه در صورتی که مجوز ورود از اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی را نداشته باشند، غیر قابل مصرف انسانی هستند.

وی افزود: از آنجائی که فرآورده‌های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس تاکنون از این اداره کل مجوز ورود دریافت نکرده‌اند، سلامت اینگونه محصولات مورد تایید نیست و قابلیت مصرف انسانی ندارند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسکندری اظهار داشت: مصرف کنندگان باید هنگام خرید و مصرف هرگونه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی نسبت به مطالبه برچسب محصول اقدام کنند و در صورتی که فاقد مجوز ورود یا ساخت باشد، ضمن عدم مصرف کالای مربوطه، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور یا روابط عمومی سازمان غذا و دارو اطلاع دهند.

معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در ادامه خاطر نشان کرد: گزارش بازرسی اداره کل نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی حاکی از آن است که از مبادی غیرقانونی فرآورده‌های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس از مبدا ترکیه، هلند و برخی کشورها وارد شده‌اند که به دلیل شبه شرعی و بهداشتی غیرقابل مصرف بوده و این اداره کل هماهنگی لازم را با معاونت بهداشتی جهت جمع‌آوری محصولات غیرمجاز و برخورد با متخلف بعمل خواهد آورد.

سوسیس های تقلبی در بازار +عکس

سوسیس های تقلبی در بازار +عکس

سوسیس های تقلبی در بازار +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج