۲۶۴۹۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاپیــتان نوری به پرسپولیس برمیگردد؟

محمد نوری که بعد از جدایی از پرسپولیس در المسیمیر تیم قعرنشین و فوق‌العاده ضعیف قطری گرفتار شده به شدت دنبال این است که به تیم خودش برگردد و دوباره بازوبند کاپیتانی را ببندد.

روزنامه ایران ورزشی: محمد نوری که بعد از جدایی از پرسپولیس در المسیمیر تیم قعرنشین و فوق‌العاده ضعیف قطری گرفتار شده به شدت دنبال این است که به تیم خودش برگردد و دوباره بازوبند کاپیتانی را ببندد.

نوری که قرارداد نسبتا خوبی با تیم قطری بسته از حضور در این تیم ضعیف پشیمان است و مدتی است اراده کرده در نیم فصل به پرسپولیس برگردد که شایعه این اتفاق اخیرا قوی‌تر از قبل شنیده می‌شود.

برانکو، نوری را می خواهد

برانکو ایوانکوویچ از همان ابتدای فصل راضی به جدایی نوری نبود و برخی رفتن نوری از پرسپولیس را به مسوولان باشگاه نسبت دادند اما واقعیت این بود که کاپیتان سرخ ها برای قرارداد بهتر و پز لژیونر شدن به قطر رفت و البته خیلی زود پشیمان شد. برانکو که در مصاحبه‌های اخیرش محتاطانه حرف می‌زند و می‌گوید فعلا نوری با تیم قطر قرارداد دارد و نمی‌تواند در این باره حرف بزند کاپیتان سابقش را می‌خواهد و برای جذب او اوکی داده است. هر چند محسن مسلمان در هفته‌های اخیر راه افتاده و شرایط بهتری پیدا کرده اما برانکو معتقد است با تقویت پست هافبک بازیساز می‌تواند به تیمش سر و شکل بهتری بدهد.

۱۴ را از بنگستون پس می‌گیرند؟

همه می‌دانند محمد نوری چه تعلق خاطری به پیراهن شماره ۱۴ دارد. او در تمام تیم‌هایش حتی همین المسیمیر پیراهن شماره ۱۴ را به تن کرده و با این شماره عجین شده است تا جایی که یادمان نمی‌آید در سپاهان و هما هم شماره دیگری بر تن او دیده باشیم. نوری ۵ فصل در پرسپولیس همواره ۱۴ را به تن می کرد اما بعد از جدایی‌اش از این تیم جری بنگستون ۱۴ را برداشت و حالا به تن می کند. حال اگر قرار باشد نوری به پرسپولیس برگردد باید دید آیا مسوولان تیم و برانکو شماره ۱۴ را به صاحب اصلی‌اش پس خواهند داد یا نوری حداقل تا پایان فصل جاری باید صبر کند. به نظر می رسد حتی اگر خود نوری دنبال پس گرفتن قطعی شماره محبوبش نباشد شاید مسوولان باشگاه و برانکو از بنگستون بخواهند شماره دیگری برداشته و ۱۴ را به نوری پس دهد.

به خاطر مالیات نیامده

مدت‌هاست محمد نوری به ایران نیامده و در قطر حضور دارد. کاپیتان سابق پرسپولیس که بعد از حضور در المسیمیر همسر و دو فرزندش را هم به قطر برده حتی بعد از مرگ هادی نوروزی هم به ایران نیامد. حالا بیش از ۴۰ روز از درگذشت هادی نوروزی گذشته اما سوال اینجاست که محمد نوری که ۵ سال با او همبازی بوده و رابطه خوبی هم با یکدیگر داشتند چرا حتی یک بار سر مزار هادی حاضر نشده است. جواب سوال البته پیچیده نیست. نوری به خاطر مشکل مالیاتی و بدهی نسبتا سنگینی که به دارایی دارد نمی‌تواند به ایران سفر کند مگر اینکه واقعا دنبال برگشتن به فوتبال ایران باشد و قید بازی در قطر را بزند.

یک هافبک دیگر هم می‌خواهند

برانکو به غیر از محمد نوری دنبال یک بازیکن دیگر در خط میانی می‌گردد تا خط هافبک پرسپولیس را برای نیم‌فصل دوم تقویت کند. برانکو دنبال یک وینگر (بال) چپ شاخص می‌گردد و بازیکنان مختلفی را در این پست به او پیشنهاد داده‌اند اما برانکو هنوز به جمع‌بندی لازم نرسیده است. در وهله اول جذب فرید کریمی بهزادی بازیکنی که به صورت قرضی از صبای قم به تراکتورسازی رفته و باید به این تیم برگردد پیشنهاد شد اما باشگاه صبا برای صدور رضایتنامه این بازیکن ۲۰۰ میلیون تومان می‌خواهد که برانکو می‌گوید باشگاهش چنین پولی ندارد. از طرفی او قادر به جذب بازیکن خارجی هم در این پست نیست چرا که سهمیه خارجی‌هایش پر شده مگر اینکه یکی از بین اومانیا و ماریچ را رد کند.

ابهام بزرگ در نقل و انتقالات زمستانی

اول بار، دوستان محمد نوری بودند که بازگشت او به پرسپولیس را بر سر زبان‌ها انداختند؛ در همان روزهایی که المسیمیر تصمیم به اخراج بازیکنان خارجی‌اش گرفته بود. خود نوری البته هیچ نگفت. مثل ما شنونده بود و مصاحبه‌هایش هم که بعد از ترانسفر او به لیگ ستارگان قطر به روزمرگی تبدیل شده بود، کمرنگ و کمرنگ‌تر شد. آنقدر کمرنگ که چند هفته‌ای هست از قولش چیزی نخوانده و نشنیده‌ایم. حتی شایعه انتقال دوباره‌اش به پرسپولیس را بی‌پاسخ گذاشته و از وقتی هم که رفته، یک سر به تهران نزده است. درباره دوری محمد نوری از تهران شنیده‌ایم به خاطر بدهی مالیاتی‌اش ممنوع‌الخروج شده و بازگشت او به پرسپولیس را هم برانکو تکذیب کرده است: «موضع من درباره محمد نوری روشن و مشخص است اما چیزی که الان وجود دارد، این است که این بازیکن با باشگاه قطر‌ی‌اش قرارداد دارد.

درست است که نوری کاپیتان پرسپولیس در فصل گذشته بوده اما الان در تیم دیگری بازی می‌کند و اگر با خود او هم حرف بزنید، حتما می‌گوید که به خاطر قراردادش نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید. پس منطقی نیست من الان درباره بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگری است، حرف بزنم.» جالب اما وقتی بود که خبرنگاری پرسید «اگر نوری رضایتنامه‌اش را بگیرد، شما با بازگشت او به پرسپولیس موافقید؟» و سرمربی کروات بی‌میلی‌اش به این انتقال را نشان داد: «این سوال‌ها نسبی است و نمی‌توان به صورت قطعی به آن جواب داد.» در واقع برانکو با این حرفش تکذیب کرد بازگشت نوری را و این در حالی است که خود محمد نوری سکوت اختیار کرده و هیچ حرفی نمی‌زند. او حالا ابهام بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات پیش‌رو به حساب می‌آید که اگر برگردد، تنها جای خالی لیست بزرگسالان این تیم را پر خواهد کرد و شاید به همین خاطر برانکو خیلی به بازگشتش راغب نیست.

به نظر می‌رسد او تنها سهمیه بزرگسالانش را گذاشته برای جذب یک مهاجم- یا به قول خودش یک قاتل در خط حمله- و ترجیح می‌دهد خط هافبک تیمش همچنان در اختیار بازیکنانی باشد که از ابتدای فصل انتقادهای بسیاری به آنها وارد بود. هر چند خودش می‌گوید که فعلا به نقل و انتقالات فکر نمی‌کند: «تا نیم‌ فصل و شروع نقل و انتقالات زمان زیادی باقی مانده و درست نیست از الان درباره بازیکنان صحبت کنیم. تا آن موقع، شرایط را به ‌طور کامل بررسی خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را بگیریم. فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان را روی بازی‌های بعدی در لیگ و حریفانی گذاشته‌ایم که باید شکستشان بدهیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج