۲۶۵۲۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دژاگه چشم فیفا را گرفت

سایت فیفا در بررسی رقابت‌های روز گذشته انتخابی جام جهانی، به تمجید از بازیکن تیم ملی ایران پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: سایت فیفا در بررسی رقابت‌های روز گذشته انتخابی جام جهانی، به تمجید از بازیکن تیم ملی ایران پرداخت.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار پنجمش در رقابت‌های مرحله نخست گروهی راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه ‌آزادی با نتیجه سه بر یک مقابل ترکمنستان به برتری رسید.

در این دیدار مرتضی پورعلی گنجی (۶)، سعید عزت اللهی (۶۴) و اشکان دژاگه (۸۳ - پنالتی) برای ایران گلزنی کردند و مکان ساپاروف (۶۲) نیز برای ترکمنستان گل زد. بدین ترتیب ایران در این گروه با یازده امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

سایت فیفا در گزارشی به تشریح رقابت‌های روز گذشته (پنجشنبه) در بخش آسیا پرداخته است. فیفا در مورد گروه D که تیم ملی فوتبال ایران نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی سه بر یک مقابل ترکمنستان به صدر جدول رده‌بندی این گروه بازگشت. مرتضی پورعلی گنجی در حالی که تنها شش دقیقه از بازی گذشته بود ، تیم ملی را پیش انداخت اما مکان ساپاروف در حالی که یک ساعت از زمان بازی گذشته بود ، گل مساوی را به ثمر رساند. در ادامه و درست پس از دو دقیقه، عزت اللهی گل دوم ایران را زد و اشکان دژاگه نیز با گل کردن پنالتی، شادی تیمش را دوبرابر کرد.

سایت فیفا در بخش بهترین بازیکن رقابت‌های روز گذشته به اشکان دژاگه اشاره کرده است. فیفا در ادامه آورده است: «در حالی که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران به دلیل آسیب دیدگی این دیدار را از دست داده بود،‌ اشکان دژاگه با نمایش خوبش توانست ایران را به سمت پیروزی ببرد. مهاجم پیشین ولفسبورگ آلمان که سال گذشته نیز با نمایش خوبش نزدیک بود ایران را مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین به برتری برساند ، ثابت کرد مرد کلیدی تیمش است و امتیازهای مهم این دیدار را به حساب تیمش ریخت. او در گل نخستی که پورعلی گنجی به ثمر رساند ،‌ پاس گل را ارسا کرد ،‌ در موقعیتی دیگر توپ را به تیر دروازه حریف کوبید و در نهایت هم با پنالتی که تبدیل به گل کرد ،‌ نامش را نیز در فهرست گلزنان این دیدار گنجاند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج