۲۶۶۰۳۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پوستر «ناهید» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی «آیدا پناهنده» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» که از روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه جاریاکران آن در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود، رونمایی شد.

خبرآنلاین: پوستر فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی «آیدا پناهنده» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» که از روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه جاریاکران آن در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود، رونمایی شد.

پوستر فيلم سينمايي «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی «آیدا پناهنده» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» و همچنین با بازی «ساره بیات»، «پژمان بازغی» و «نوید محمدزاده» به مناسبت اکران عمومی این فیلم در گروه پردیس سینمایی کوروش در تهران و نیز سینماهای سراسر کشور طراحی شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر، منتشر شده است.

پوستر «ناهید» رونمایی شد

«ناهید» از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که توسط شرکت «نوری پیکچرز» پخش بین‌المللی می‌شود؛ تاکنون در جشنواره‌های مختلفی به نمایش درآمده و چندین جایزه معتبر سینمایی از جمله؛ جایزه «آینده درخشان» بخش«نوعی نگاه» شصت و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» فرانسه را نیز از آن خود کرده است.

اکران سراسری و عمومی فيلم سينمايي «ناهید» از روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه جاری توسط مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» در سینماهای تهران و شهرستانهایسراسر کشور آغاز می‌شود.

در نخستین ساخته بلند سینمایی «آیدا پناهنده»؛ ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد‌زاده، پوریا رحیمی‌سام، نسرین بابایی، میلاد حسین‏پور، فریبرز زیده‌سرایی، فریده دریامج، عسل قرایی،سها سمندری، سودابه جعفرزاده، ابوذرجلالی، عباس آستانه، حدیث نیکرو، علی‌اصغر کهن‌قنبریان، سیامک مظفری، اکبرمهرداد بخشی، سهیلا اخلاقی، محمدرضا فتحی، سحر عقیلی، پیام احمدی‌نیا، محمدرضا قهرمان، محدثه نامجو، کامل کرمی، مهدی پورخانی، چکامه میرخان‌جانی، فاطمه مظلوم، سعید مربی علی جعفری و حیران اسدالهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انار

      بابا یه ذره خلاقیت یه ذره هنر گرافیک یه زذه زیبایی شناسی سینما شناسی اه اه خسته نشدین این همه یه جور پوستر فیلم ؟ با پوستر های 1355 چه فرقی داره این الان ؟ فقط کیفیت چاپ ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج