۲۶۶۰۶۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

گفتگوی تلگرامی محسن رضایی با یک جوان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مطالبی که یک جوان برای او در تلگرام نوشته بود، پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مطالبی که یک جوان برای او در تلگرام نوشته بود، پاسخ داد.

میلاد انعمی برای محسن رضایی نوشته است:

«سردار درود بر شما.

امیدوارم خودتان مطالعه بفرمایید در غیر این‌صورت از سردبیر محترم پیجتون میخوام مطلب را خدمتتون برسانند.

من MBA هستم با گرایش استراتژیک نظرات و پیشنهاداتم رو خدمتتون عرض خواهم کرد.

به نظرم تهدیدی که امروز در کشور وجود داره بهترین فرصت برای ایجاد همدلی در بین مردم هست. موضوع حرف من **پرزنت** هست. متاسفانه موضوعی که توی این سال‌ها کم کار شده. خوب می‌دانید که نسل من در دهه شصت چگونه با پرزنت قوی آمریکا و غرب استحاله شدند. جنگ نرمی که آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند ولی در حد فهم عوام نبوده و نیست. به نظرم وظیفه شما در مجمع تشخیص مصلحت بسیار راهبردیست و تعیین استراتژی درست قطعا تخصص شماست. نکته اینکه یه گپ شدید بین مردم و مسئولین وجود داره که باید از بین بره. پیشنهاد من تشکیل اتاق فکر با حضور هم‌نسلان و جوانان است تا بتونن این خلاء رو پر کنند. دعوت شما از افراد با تفکر مختلف جهت جذب طرفداران افکار مخالف ضروریست. با احترام به تجربه و توانایی و صبر و بردباری نسل شما. سیل تحولات و تحلیل‌هایی که امروز در دسترس همگان هست با اون زمان قابل قیاس نیست. دسترسی نامحدود به منابع فرصتی ایجاد کرده تا سوالات ذهنی ما در سریع‌ترین وقت به نتیجه برسه و ما راه را انتخاب و در صورت نیاز تغییر مسیر دهیم. نقش ضعیف رسانه ها در *پرزنت* جمهوری اسلامی باعث زاویه‌دار شدن کسانی شده که ناخواسته به سمت مخالفت با نظام رفتند و یک‌جور پوز روشنفکری و شیکی شده براشون!! من اگر امروز بخواهم از کار رهبر در صفحه‌های اجتماعی دفاع کنم مورد هتاکی قرار می‌گیرم و تحقیر میشم. ولی این بازی قابل برگشت است. فرصت را از دست ندهید. از نظرات ما هم استفاده کنید. ما به این سینرژی نیازمندیم. عذر از زیاده‌گویی.

سید میلاد انعمی»

محسن رضایی نیز در پاسخ به این جوان نوشته است: «میلاد عزیز، در جملات شما حقیقت‌جویی و دلسوزی آشکاری وجود دارد، سعی کنید آن را حفظ کنید و گسترش دهید. قبول دارم که شکافی بین ماها نسل اول و دوم با شما نسل سوم و چهارم انقلاب به وجود آمده است. حقیقتش را بخواهید به دلیل اشتباهی است که بزرگان ما پس از دفاع مقدس کردند و ریل انقلاب را عوض کردند لذا قطار انقلاب روی ریل دیگری قرار گرفت. این تغییر ریل امروز به صورت شکاف بین نسلی خود را نشان می‌دهد. دعا کنید بتوان دوباره قطار انقلاب را روی ریل خودش برگردانیم البته پیشنهاد شما یکی از اقداماتی است که باید صورت گیرد.»

میلاد انعمی در پاسخ به رضایی نوشته است: «بیشتر شبیه معجزه است که آدم بتواند به این سادگی با بزرگ‌ترین فرمانده نظامی کشورش در تماس باشد. از توجه و وقتی که گذاشتید بسیار ممنونم. تاثیر این مدیا به قدریست که من الان ضربان قلب گرفتم! آقای دکتر. زمان بسیار مناسب است. هم‌نسل‌های من همواره حکومت را روبه‌روی ایران بزرگ دیدند. اما امروز که دنیا اعتراف به امپراطوری ایران کرده فرصت را به غنیمت می‌بریم. هیچ‌کس با اسلام مشکلی نداره یا نداشته ولی این تاکید بیش از حد باعث این حساسیت بیجا شده! یک دنیا حرف و ایده داریم.

علی یارتان»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب خدا رو شکر کار پیدا کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج