۲۶۶۴۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اختلاف نظر دو مهره اصلی اپل!

واز، شریک بنیان‌گذار اپل، درباره‌ی اینکه کامپیوترهای شخصی مرده‌اند با تیم کوک هم عقیده نیست.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: تیم کوک، مدیر عامل اپل، چند روز پیش گفته بود دیگر دوران کامپیوترهای شخصی به سر رسیده و در واقع به طور ضمنی اشاره کرد که با وجود دستگاهی مثل آیپد پرو، دیگری نیازی به کامپیوتر نیست. اما «استیو وازنیک»، شریک بنیان‌گذار اپل، این‌طور فکر نمی‌کند. براساس گزارش نشریه‌‌ی Fortune، استیو وازنیک روز جمعه در جریان یک کنفرانس این موضوع را مطرح کرد.

اختلاف نظر دو مهره اصلی اپل!

او گفت که همچنان لپ‌تاپ را ترجیح می‌دهد. از نظر او امکانات لپ‌تاپ از تبلت بیشتر است و تبلت محدودیت‌هایی دارد. «ادی کیو» (Eddy Cue) معاون ارشد بخش نرم‌افزار اپل و سرویس‌های اینترنت به CNN گفت که او از آیپد پرو خوشش می‌آید چون "من بیش از اینکه خلق کنم، مصرف می‌کنم،" این در حالی است که کوک آیپد پرو را ابزاری برای تولید ایده‌های خلاقانه معرفی می‌کند.

بعید به نظر می‌رسد که کوک خودش هم مرگ کامپیوترهای شخصی را باور داشته باشد. اگر این‌طور باشد پس چرا اپل هنوز مک‌بوک‌های جذاب و قدرتمند تولید می‌کند. کوک با این حرف صرفا می‌خواهد با تاثیر گذاشتن بر افکار عمومی محصول جدیدش را تبلیغ کند و آن را به فروش برساند.

وازنیک علاقه‌ی چندانی هم به اپل واچ نشان نمی‌دهد. او می‌گوید گاهی اوقات فراموش می‌کند ساعت‌اش را ببندد و میبیند که اصلا متوجه نمی‌شود آن را جا گذاشته است. البته او اذعان داشت که این دستگاه بهتر می‌شود. او ادامه داد که: "من دوست ندارم در اکوسیستم اپل باشم. من دوست ندارم به دام بیفتم. دلم می‌خواهد مستقل باشم." او در کنار محصولات اپل، از محصولات اندرویدی هم استفاده می‌کند. حتی سال گذشته، پیشنهاد داده بود که اپل باید یک گوشی اندرویدی عرضه کند.

کاملا مشخص است که شرکت‌های تولیدکننده، محصولات جدید و متنوع را عموما با انگیزه‌ی کسب درآمد بیشتر تولید می‌کنند. با چنین وضعی که هر روز شاهد محصولات جدیدی هستیم، چه خوب می‌شود که مثل وازنیک هوشمندانه عمل کنیم و صرفا ترند را دنبال نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج