۲۶۶۶۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ازبکستان در فکر سبقت

بررسی گروه ۸ مقدماتی جام جهانی در آسیا

ازبکستانی ها در صورتی که بتوانند در این بازی پیروز شوند جنگ سخت خود را در برابر کره شمالی برای تبدیل شدن به تیم اول ادامه خواهند داد.

ورزش سه: ازبکستانی ها در صورتی که بتوانند در این بازی پیروز شوند جنگ سخت خود را در برابر کره شمالی برای تبدیل شدن به تیم اول ادامه خواهند داد.

جنگ دو تیم اول این گروه برای صعود علنی شده و ازبکستان و کره شمالی می خواهند با برتری در بازی های آخر نتیجه این جنگ را به نفع خود برگردانند.

تیم ها و امتیازات

کره شمالی که تاکنون در ۶ بازی به میدان رفته است موفق به کسب ۱۳ امتیاز شده است، ازبکستانی با ۱۲ امتیاز در ۵ بازی، فیلیپین با ۷ امتیاز از ۵ بازی، بحرین با ۶ امتیاز از ۶ و ۵ بازی و یمنی ها نیز با ۳ امتیاز تیم های دیگر این گروه را تشکیل می دهند.

کره شمالی - بحرین

در این بازی که ساعت ۱۰:۳۰ شروع خواهد شد، کره ای ها برای اینکه ار تک و تای صدرنشینی نیفتند نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارند تا بوسیله آن صعود خود را به مرحله بعد حداقل به عنوان بهترین تیم دوم حتمی کنند. بازی رفت این دو تیم در بحرین با یک گل به سود کره ای ها به پایان رسید.

یمن - ازبکستان

ازبکستانی ها که در بازی های اخیر خود را بسیار فرصت طلب نشان دادند از ساعت ۱۹ در مقابل یمنی قرار خواهند گرفت که تیم قعرنشین این گروه است. آنها در بازی رفت توانسته بودند در خانه خود با یک گل از سد حریف خود بگذرند. ازبک ها که مترصد جلو زدن از کره ای ها هستند به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

ازبکستانی ها با ۱۵ گلی که به ثمر رساندند خود را به عنوان قوی ترین تیم در قسمت هجومی زمین در این گروه معرفی کردند و یمنی ها نیز با یک گل زده حرفی را برای گفتن در این زمینه باقی نگذاشتند.

بهترین و بدترین خط دفاع

این بار عنوان بهترین در اختیار کره شمالی است، آنها در ۶ دیدار ۵ بار دروازه خود را باز شده دیدند، اتفاقی که برای یمنی ها ۱۱ بار به وقوع پیوست و بدترین خط دفاعی این گروه را از آن آنها کرد.

بررسی گروه 8 مقدماتی جام جهانی در آسیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج