۲۶۶۸۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلمی که رهبر معظم انقلاب دیده است

«شاهزاده روم» در مدت پانزده ماه ساخته شده و به رویت رهبر انقلاب نیز رسیده و در کشورهای لبنان، عراق و کویت اکران داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: «شاهزاده روم» در مدت پانزده ماه ساخته شده و به رویت رهبر انقلاب نیز رسیده و در کشورهای لبنان، عراق و کویت اکران داشته است.

حامد جعفری، تهیه‌کننده فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» در مورد این اثر ؛ گفت: این کار در مدت پانزده ماه ساخته شده و به رویت رهبر انقلاب نیز رسیده است. «شاهزاده روم» در کشورهای لبنان، عراق و کویت اکران داشته است. وی ابراز امیدواری کرد بعد از ساخت این اثر، کارهای بهتری را در این زمینه با کیفیت بالاتر شاهد باشیم.

جعفری همچنین در مورد اکران فیلم‌های انیمیشن در جشنواره فجر، بیان کرد: باید به انیمیشن در جشنواره فیلم فجر به عنوان تخصصی‌ترین جشنواره در این حوزه نگاه ویژ‌ه‌ای شود و انیمیشن را جدی‌تر بگیریم تا در این حوزه پیشرفت داشته باشیم. نمی‌شود ما یک صنعت را برای کشور بخواهیم، بعد حاضر نباشیم برای آن هزینه کنیم. جعفری در ادامه در مورد بحث اکران انیمیشن در کشور بیان کرد: ما در مورد اکران پویانمایی، به عنوان نماینده سینمای کودک و نوجوان، باید توجه خاص داشته باشیم. اگر اولویت پخش در هر بازه اکران با انیمیشن باشد، اتفاق بهتری خواهد افتاد. وی ادامه داد: ما برای اکران «شاهزاده روم» آنقدر در صف اکران ماندیم که ترجیح دادیم، این فیلم را در گروه آزاد اکران کنیم. در حقیقت مخاطب اصلی ما، کودک و نوجوان هستند که نباید آن‌ها نادیده گرفته شوند.

تهیه کننده اثر «شاهزاده روم» ‌در مورد سرمایه‌گذاران این عرصه نیز بیان کرد: اتفاقی در این حوزه رخ داده و آن هم بی‌اعتمادی به این حوزه است که برای سرمایه‌گذاران انیمیشن به وجود آمده. در بعضی از کارهای پویانمایی، تهیه کنندگان هزینه کردند و متأسفانه این کار موفق نبوده است. بعد از این اتفاقات مسلماً سرمایه‌گذاران اعتماد خود را به این حوزه از دست داده‌اند. متولیان این عرصه باید تلاش کنند که روز به روز کیفیت اثرها بالا برود تا اعتماد از دست رفته به این حوزه برگردد و سرمایه‌گذاران ترغیب شود که در این حوزه وارد شوند.

حامد جعفری، در انتها در مورد حضور بین‌المللی انیمیشن ایران خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم چرخه‌ای را در تولید آثار پویانمایی در کشور ایجاد کنیم تا هم از نظر کیفی و هم از لحاظ کمی رشد کنیم. به نظر من این اتفاق خواهد افتاد. چه مسئولان کمک کنند و چه کمک نکنند. «شاهزاده روم» این زمینه را فراهم کرد که مسوولان کشور مثل آقای ایل‌بیگی به فکر کمک کردن به این بخش باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج