۲۶۷۰۸
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

این چیدمان عمر شما را زیاد می‌كند

با اجرای این نكات در طراحی فضای خانه‌تان به تاثیر معجزه آسای دكوراسیون در سلامت جسم و روح اعضای خانواده‌تان پی خواهید برد .

این چیدمان عمر شما  را  زیاد  می‌كند

این چیدمان عمر شما  را  زیاد  می‌كند


برترین ها: با اجرای این نكات در طراحی اتاق‌ها و فضای خانه‌تان به تاثیر معجزه آسای دكوراسیون در سلامت جسم و روح اعضای خانواده‌تان پی خواهید برد و خواهید دید كه اجرای این تكنیك‌ها در دكوراسیون خانه می‌تواند چه تاثیر شگفت انگیزی بر تندرستی و سلامت جسم و روح تك‌تك اعضای خانواده داشته باشد. شما با اجرای این متدهای نه چندان دشوار می‌توانید علاوه بر تامین نیازهای اولیه فرزندان‌تان به شادابی و نشاط نسبت به داشتن نسلی سالم و تندرست اطمینان خاطر پیدا كنید.

چرا آشپزخانه باید گرم باشد

شاید از دیدگاه شما ارتباط اشتها با طراحی داخلی و دكوراسیون خانه چندان منطقی نباشد. اما درمانگران شیوه طبیعی رنگ درمانی بارها به اهمیت و ضرورت این مورد اشاره كرده‌اند و از تاثیر رنگ‌ها در افزایش اشتهای اعضای خانواده صحبت كرده‌اند. این درمانگران بر این باورند كه استفاده از رنگ‌های گرم مانند نارنجی، كرم و زرد می‌تواند بهترین انتخاب برای آشپزخانه باشد و تاثیر زیادی در افزایش اشتهای اعضای خانواده دارد و می‌تواند به بچه‌های بی‌اشتها كمك كند تا میل بیشتری به خوردن غذا پیدا كنند. فراموش نكنید استفاده از رنگ تیره برای دیوارها، كابینت و وسایل آشپزخانه به هیچ وجه انتخاب خوبی نیست و موجب كاهش میل و اشتهای آنها می‌شود.

خوابی به رنگ روشن

اگر داشتن خوابی آرام و عمیق در طول شب برایتان مهم است و دوست دارید هر روز صبح با انرژی و نشاط كافی برای انجام برنامه‌هایتان بیدار شوید به توصیه ما عمل كنید. پیش از هر چیز توصیه می‌كنیم از رنگ‌های قهوه‌ای روشن، كرم شكلاتی یا نسكافه‌ای برای دیوارهای این اتاق یا پرده‌ها استفاده كرد و پس از آن وسایل ارتباط جمعی مانند تلفن، كامپیوتر و تجهیزات ورزشی را از این اتاق خارج كنید. این وسایل یا هر وسیله‌ای كه به نوعی به كار، تفریح یا ورزش مرتبط است مانع از تمركز شما بر خواب شده و به این ترتیب انرژی خواب را از فضای اتاق خوابتان دور می‌كند. آرامش، سكوت و تمركز از جمله عواملی است كه در داشتن خوابی آسوده و عمیق به شما كمك می‌كند.

نور افسردگی را دور می‌كند

یكی از مواردی كه اهمیت نورپردازی اتاق‌ها و محل زندگی خانواده را تقویت می‌كند، پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند افسردگی، پرخاشگری و بی‌حوصلگی میان افراد خانواده است. تحقیقات مختلفی این موضوع را تایید می‌كند. فضاهای تاریك و كم نور و اتاق‌هایی كه به‌طور مناسب نورپردازی نشده باشند می‌توانند تاثیر زیادی در سلامت اعضای خانواده داشته باشند. مقصود از نورپردازی آن است كه اتاق‌ها قابلیت تنظیم نور در طول روز و شب را داشته باشند. مثلا اگر اتاق خواب در طول شب نورپردازی زیاد و بی‌قاعده داشته باشد ترشح ملاتونین را در بدن مختل كرده و موجب بی‌خوابی در فرد می‌شود. به این ترتیب با ادامه این روند ممكن است اعضای خانواده به‌ویژه كودكان و نوجوانان دچار پرخاشگری و سركشی شوند. از طرفی درصورتی كه اتاق پذیرایی و نشیمن خانه نورپردازی مناسب نداشته باشد و تاریك یا كم نور باشد می‌تواند دلیل ابتلا به افسردگی در دراز مدت باشد.

مكانی برای دور هم نشستن

یكی از مهم‌ترین نكاتی كه در بهداشت روانی اعضای خانواده به‌ویژه فرزندان مهم است تقویت روابط و بنیان‌های خانواده با كمك طراحی داخلی و دكوراسیون خانه است. به این ترتیب كه چینش مبلمان در فضای اتاق‌نشیمن باید به‌گونه‌ای باشد كه یك فضای صمیمی را برای اعضای خانواده ایجاد كند به‌گونه‌ای كه وقتی اعضای خانواده روی صندلی‌ها یا مبل‌ها می‌نشینند به دور یك محور گرد هم آیند و امكان ارتباط چشم در چشم و صورت به‌صورت را داشته باشند. علاوه براین، اختصاص دادن فضایی روی دیوارها یا یك میز برای قاب عكس‌های خانوادگی نیز بسیار پر اهمیت است. وجود عكس‌های دسته جمعی و عكس‌هایی كه تك‌تك فرزندان را در كنار پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و دیگر بستگان نشان می‌دهد به عمیق شدن ریشه‌های خانوادگی بچه‌ها كمك می‌كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج