۲۶۷۲۴۷
۲۲ نظر
۵۰۰۲
۲۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اطلاعاتی تازه از «پسر جنجالی» تلگرام

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری پسری که تصاویرش با دختران مختلف و در حالاتی نامناسب در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت که پلیس در راستای حفاظت از بنیان خانواده و کرامت انسانی و جلوگیری از تجاوز به حریم خصوصی افراد این فرد را دستگیر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری پسری که تصاویرش با دختران مختلف و در حالاتی نامناسب در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت که پلیس در راستای حفاظت از بنیان خانواده و کرامت انسانی و جلوگیری از تجاوز به حریم خصوصی افراد این فرد را دستگیر کرده است.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان در این باره گفت: مدتی است که تصاویری از پسری جوان با دختران مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است. پس از آن این جوان در ویدیویی که از خود منتشر کرده بود ادعا کرد که این افراد اعضای خانواده او هستند و تلفن همراهش نیز به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد، خاطرنشان کرد: تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و در تحقیقات مشخص شد که هیچ مورد سرقت گوشی از سوی این فرد در هیچ یک از حوزه‌های انتظامی به ثبت نرسیده است، ضمن اینکه خانواده تعدادی از این دختران با مراجعه به پلس فتا از انتشار تصاویر فرزندشان در فضای مجازی شکایت کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، این جوان که ۲۶ سال سن داشت صبح دیروز در خانه‌اش دستگیر شد، اظهار کرد: این فرد در تحقیقات اولیه ادعا کرد که خودروهای گرانقیمت و لوکس متعلق به وی نبوده و او با انداختن عکس در کنار این خودروها و در خانه‌های لوکس و گرانقیمتی که متعلق به او نبوده، اقدام به فریب و اغفال دختران کرده است.

کاکوان درباره اینکه آیا این فرد وضع مالی خوبی داشته و مطالب منتشر شده از وی در فضای مجازی پیرامون ثروتمند بودن صحیح بوده یا خیر؟ گفت: تا به اینجای کار و تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که این فرد نه تنها وضع مالی خوبی نداشته بلکه در خانه‌ای استیجاری دستگیر شده است.

وی با اشاره به اعترافات اولیه این فرد افزود: بنا به گفته این جوان ۲۶ ساله وی از حدود ۳ سال قبل اقدام به درج تصاویری در فضای مجازی کرده و با وعده‌های مختلفی چون ازدواج و نظایر آن دختران را اغفال کرده و پس از انداختن عکس و سوءاستفاده اینچینی از آنان، این افراد را رها کرده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس اجازه تجاوز به حریم خصوصی شهروندان و همچنین سوءاستفاده از عکس‌ها و تصاویر آنان را نمی‌دهد گفت: خانواده‌های این افراد نیز با مراجعه به پلیس فتا از این پسر جوان شکایت کرده‌اند که شکایت آنان در حال رسیدگی است.

کاکوان همچنین با تاکید بر اینکه انتشار عکس‌ها و تصاویر خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود، در واکنش به این ادعای متهم که این افراد اعضای خانواده‌اش بوده‌اند گفت: این ادعای این فرد نیز کاملا کذب بوده و هیچ رابطه فامیلی میان فرد دستگیر شده و افرادی که تصاویرشان با وی منتشر شده است، وجود نداشته است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ در پایان از کلیه شکات و افرادی که تصاویرشان با این فرد در فضای مجازی منتشر شده است، خواست تا با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ شکایت خود از این فرد را ثبت کنند و مطمئن باشند که پلیس حافظ حریم خصوصی آنهاست و اجازه نخواهد داد افراد سوجود با اغفال آنان تصاویر خصوصی‌شان را منتشر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الف

      آفففففففففففففرین به پلیس
      باشد که درس عبرتی شود

    • بدون نام

      دم پلیس فتا گرم

    • بدون نام

      فقط اعدام

      پاسخ ها

      • امیر

        جوگیر شدی!!!

      • سانی

        مگه کسی رو کشته که فقط اعدام.دخترا خودشون نرند مهمونی های اینجوری که هیچ امنیتی توش نیست چه تضمینی هست که با شما رفتار انسانی بشه یا اینجوری با آبروی شما بازی نشه.دخترا با رویاهای پروانه ای فکر میکنن هرپسری دعوتشون کرد میخواد باهاشون ازدواج کنه و یه شوهر پولدار به تور زدن...اگه اعدامه همشون برن خودشونو دار بزنن که همه با هم مقصرن...

    • حدیث

      خخخخخخخ.... هرکی دنبال این جور کاراست حقشه این بلا....

    • پریسا

      یکیشو دستگیر کردن پس بقیشون چی میشه

    • بدون نام

      ب حق امام زمان سر خانوادشون بیاد اینا حرم لقمه هستن باید باندشون دستگیر بشن

    • مارال

      اگه پسره جرم کرده جرم دخترا هم کمتر نبوده

    • nader

      بچه گیر اوردین ملتو اگه اون فقیر و بی تقصیر باشه منم بیل گیتسم همش فیلمه

    • ممل

      اين شخص بايد درس عبرت بشه واسه كساني كه دختران ساده رو اغفال ميكنن اون ساده لوحا هم كه دنبال شوهر پولدار ميگردن كور ميشن و زود گول ميخورن ، از پليس و صدا و سيما تشكر فراوان كه رسانه اي كرد تا ببينن هم دخترا هم اشخاصي مثل اين كه صفت مرد رو داده صفت حيوان گرفته ، بايد به شديدترين وجه برخورد بشه تا عبرت بشه

    • بدون نام

      خوبه ي عده تا هرچي ميشه مث داعش ميگن اعدام بابا دخترام مقصرن اخه اون چه وضعيه اون جوري لباس پوشيدنو عكس گرفتن دوطرف بايد محاكمه بشن هم پسره هم دخترا

    • دهه هفتادی بدبخت

      ببینید داره میگه 26 ساله بوده حساب کنید 94 منهای 26 = 68
      4 روز دیگه نیایید بگید دهه هفتادی بود.

      پاسخ ها

      • سانی

        نه عزیزم کسی نمیگه...تمام مشکلات معیشتی واجتماعی واقتصادی ومهمتر از اون ازدواج وشغل که باعث یک سری ناهنجاری های اجتماعی شده، مال دهه شصتی هاست وناگفته نماند که دهه هفتادی هاهم توی یک سری مسائل خاص دیگه که خودشون میدونن چیه... دارن رکورد میزنن ...

    • علی راد

      بالاخره پلیس فتا پلیسیه که حواسش به همه چی هست :-D

    • Malek

      چرا الكى مينويسيد دختران را گول ميزده و قول ازدواج ميداده اخه خنده داره اوون دخترايي كه با اين اقا عكس انداختند صد تاى اين اقا رو مى برند لب چشمه تشنه برميگردونن من واقعا نميدونم كدوم اين زنان رفتند شكايت كردند كه خنده داره واقعا ، اين اقا و اوون خانمها عين همند
      حالا كار اين اقا بدتر

    • ممدی

      هرموقع تومملکت این مسائل اتفاق نیفتاد باید ازپلیس تشکرکرد.جنایت وخیانت اتفاق میافته کمرخانواده هامیشکنه ازهزاران یکی رامیگیرند.آماربگیریدروزانه چقدرقتل وتجاوزاتفاق می افته

    • بدون نام

      خانما باید اعدام بشن آقاهه باید ادب بشه حسابی

    • بدون نام

      برای دخترای اینجوری حقشونه اخی اغفال شدن بدترشم باید بشه خوب کاری کرده پسره

    • محمد

      جرم اون خانم ها هم کمتر از جرم این آقای محترم!!! نیست. اون خانم ها هم باید مجازات بشن.

    • بدون نام

      دخترا هم مقصرن باید مجازات بشن

    • بدون نام

      اون دخترا ۱۰۰ دوست پسر دارن حالا که گیر یکی زرنگتر از خودشون گیر اوفتادن شدن دخترای پاک اگه مشکل نداشتن خودشونو لخت نمیکردن تا از بدن لختشون فیلمو عکس بگیره بابا همشون خرابن الانم تو پارتیا دارن خوش میگذرونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج