۲۶۷۷۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بینی کاهش کیفیت هوا در هفته آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از شنبه تا دوشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از شنبه تا دوشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در پاره ای نقاط شمال غرب، غرب، شمال، دامنه های البرز، دامنه های زاگرس و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده در ارتفاعات بارش پراکنده برف و مه رخ می دهد. شنبه بارش به شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور محدود می شود. روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس مواج است.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان امروز تهران، غبار محلی بتدریج ابری در بعدازظهر بارش پراکنده در ارتفاعات بارش برف و مه آلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۷ درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این استان در روز جمعه، نیمه ابری درپاره ای نقاط غبار صبحگاهی در ارتفاعات بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود و در روز شنبه، کمی ابری و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج