۲۶۷۸۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدیدترین آمار فروش گیشه سینماها

آمار فروش تازه‌ترین فیلم‌های در حال اکران در سینما از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: آمار فروش تازه‌ترین فیلم‌های در حال اکران در سینما از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.

فیلم سینمایی «جامه‌دران» پس از ۹ روز اکران در تهران به فروشی در حدود ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است.

به گفته‌ی اکبر شاپوری، مدیر شرکت پخش «بشرا فیلم» این فیلم به کارگردانی حمیدرضا قطبی و تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان، در حال حاضر در ۱۹ سالن تهران و سه سالن شهرستان‌ها در حال نمایش است.

این پخش‌کننده با بیان اینکه از هفته‌ی آینده تعداد سالن‌های این فیلم در شهرستانها افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۸ فیلم در حال نمایش هستند و این امر مشکلاتی برای صاحبان فیلم‌ها و سینماداران به وجود آورده است، برای مثال «جامه‌دران» در برخی سینماها دو سانس و در برخی دیگر سه یا چهار سانس نمایش دارد، این بی‌نظمی علاوه بر سردرگم‌کردن مخاطب، موجب لطمه‌خوردن به فیلم نیز می‌شود.

داستان فیلم سه اپیزودی «جامه‌دران» درباره‌ی زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی‌می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

در این فیلم که برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از سی‌وسومین جشواره فیلم فجر شده‌ است، مهتاب کرامتی، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، مصطفی اسدی، افسر اسدی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

«ناهید» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی آیدا پناهنده، توانسته در یک روز نمایش به فروشی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان دست پیدا کند.

به گفته‌ی پیمان سنماری (مدیر پخش نیکان فیلم)، این فیلم که اکران خود را از چهارشنبه ۲۷ آبان در یک سینما آغاز کرده است، تنها در روز پنجشنبه (۲۸ آبان) به این فروش دست یافته است. این فیلم با در اختیار داشتن ۱۲ سینما در تهران در حال نمایش است و اکران فیلم در شهرستانها نیز از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

«ناهید» به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان و با بازی ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده، روایتی از زندگی زنی به نام ناهید است که در دوراهی قرار گرفته است و سعی می‌کند زندگی خود را سر و سامان دهد.

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ساخته‌ی وحید جلیلوند فیلم دیگر چرخه‌ی اکران است که تا شب گذشته (پنجشنبه ۲۸ آبان) پس از ۲۴ روز اکران، ۴۱۰ میلیون تومان فروش داشته است که ۳۳۰ میلیون تومان آن مربوط به تهران و ۸۰ میلیون آن حاصل اکران فیلم در سایر شهرهاست.

به گفته‌ی امیر قطبی (مدیر پخش فیلمیران)، این فیلم که نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان و برزو ارجمند از بازیگرانش هستند، از پنجم آبان در تهران و اکران شده و در حال حاضر در ۱۱ سینمای تهران و ۲۰ سینمای شهرهای دیگر نمایش داده می‌شود.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می‌کشد. دخالت پلیس قائله را علی‌الظاهر پایان می دهد اما…»

شیفت شب» ۵۰ میلیونی شد

فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی در دو روز به ۵۰ میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان با اعلام این خبر گفت: با وجود اینکه هنوز برخی سینماها را در اختیار نداریم اما «شیفت شب» شروع بی نظیری داشته است و اکثر سینماها در پنج شنبه به سانس فوق العاده رسیدند و برای امشب هم نمایش اضافه گذاشته اند.

اکران «شیفت شب» از چهارشنبه ۲۷ آبان در ۲۲ سینمای تهران آغاز شده و از هفته جاری تعداد سینماهای این فیلم اضافه می شود و اکران شهرستانها نیز آغاز خواهد شد.

«شیفت شب» با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش و با حضور افتخاری آتیلا حجازی روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» فیلم‌ دیگری است که پخش آن را «فیلمیران» بر عهده دارد و توانسته است در ۹ روز اکران خود در ۱۶ سالن تهران و ۱۰ سالن سایر شهرها، به فروشی برابر با ۸۵ میلیون تومان رسیده است.

کارگردانی این فیلم را حماسه پارسا بر عهده داشته و فرامرز قریبیان، حامد بهداد و همایون ارشادی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه‌ی این فیلم پلیسی- اکشن به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی آمده است: «مواظب باش عاشقم نشی ... ممکنه تا صبح بیشتر زنده نمونم»

علی شعبانی مدیر پخش «باران فیلم نیز درباره‌ی فروش فیلم «پدر آن دیگری» گفت: این فیلم با در اختیار داشتن ۲۰ سینما در تهران و ۱۰ سالن در شهرستان‌های دیگر تا دیشب جمعاً ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم جدید یدالله صمدی درباره‌ی یک بچه ناشنوا است و حسین یاری، هنگامه قاضیانی، فریده سپاه منصور، مریم سعادت، شمسی فضل الهی، اکبر عبدی و جمشید مشایخی در آن بازی می کنند.

خبرنگار ما پیگیر آمار فروش فیلم «این سیب هم برای تو» آخرین ساخته‌ی سیروس الوند و فیلم انیمیشن «شاهزاده‌ی روم» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج