اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۶۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فروش فوق‌العاده آلبوم جدید ادل در روز اول

دومین آلبوم موسیقی ادل با عنوان «۲۵» از ۲۰ نوامبر به بازار موسیقی عرضه و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ها شد.

خبرآنلاین: دومین آلبوم موسیقی ادل با عنوان «۲۵» از ۲۰ نوامبر به بازار موسیقی عرضه و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ها شد.

آلبوم تازه خواننده بریتانیایی ادل به نام «۲۵» در روز نخست عرضه به بازار موسیقی آمریکا با استقبال خوب هواداران روبه‌رو شد، به گونه‌ای که ۹۰۰ هزار نسخه از آن در فروشگاه آی‌تیونز به فروش رسید. خبرگان صنعت موسیقی پیش‌بینی می‌کنند که این آلبوم در مدت یک هفته ۲.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد و رکورد فروش گروه انسینک را بشکند. گروه موسیقی انسینک برای مدت زمانی طولانی رکورددار فروش بیش‌ترین آلبوم موسیقی در یک هفته بوده است.

فروش فوق‌العاده آلبوم جدید ادل در روز اول

انسینک سال ۲۰۰۰ اولین آلبوم خود به نام «No Strings Attached» را به بازار عرضه کرد، و دو میلیون و ۴۱۶ هزار نسخه از این آلبوم در مدت زمان یک هفته به فروش رساند.

قبل از عرضه آلبوم «۲۵» به بازار موسیقی آمریکا، گزارش شده بود که ۳.۶ میلیون نسخه فیزیکی از این آلبوم در میان فروشندگان توزیع شده است. براساس پیش‌بینی‌ها در هفته نخست عرضه ۱.۵ میلیون نسخه فیزیکی و ۱ میلیون نسخه دیجیتال آلبوم (یعنی در مجموع ۲.۵ میلیون نسخه) فروخته خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا «۲۵» می‌تواند بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در هفته اول فروش داشته باشد؟ و آیا این فروش بالا در هفته‌های دوم و سوم هم تکرار خواهد شد یا نه؟ شاید در نهایت «۲۵» تبدیل به نخستین آلبومی شود که فروش میلیونی خود را پس از هفته اول همچنان ادامه می‌دهد.

«۲۱» نام آلبوم قبلی ادل است که در مجموع ۲۴ هفته غیرمتوالی در صدر جدول ۲۰۰ آلبوم پرفروش بیلبورد ایستاده بود. این بیشترین هفته‌های صدرنشینی یک خواننده زن در بیلبورد است. آلبوم «۲۱» بیش از ۱۱ میلیون نسخه در آمریکا فروش داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج