جاباما
۲۶۸۶۲۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دلیل تمدید تاریخ اعزام سربازان

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: اگر بخواهیم دوره انتظار برای اعزام به خدمت کم شود، باید ظرفیت پذیرش مراکز آموزش نیروهای مسلح با توجه به نیاز افزایش یابد.

خبرآنلاین: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: اگر بخواهیم دوره انتظار برای اعزام به خدمت کم شود، باید ظرفیت پذیرش مراکز آموزش نیروهای مسلح با توجه به نیاز افزایش یابد.

سردار سید حمید صدرالسادات در خصوص دوره انتظار مشمولان برای اعزام به خدمت، گفت: مشمولین برای اعزام به خدمت باید درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کنند و با توجه به شرایطی که دارند تاریخ اعزامشان مشخص می شود.

او در خصوص نحوه اعزام مشمولان دیپلم و فارغ التحصیلان دانشگاه ها، گفت: مشمولان دیپلم و زیر دیپلم، ۱۹ هرماه و فارغ التحصیلان دانشگاه ها نیز اول ماه های زوج سال و به عبارتی شش دوره در سال به خدمت اعزام می شوند.

او در پاسخ به این سؤال که علت تمدید تاریخ اعزام در چند ماهه اخیر چیست؟ گفت: ستاد کل نیروهای مسلح در سال گذشته به موجب ابلاغیه ای مدت خدمت سربازی را به ۲۴ ماه افزایش داد، اما پس از بررسی های دقیق تر، مدت خدمت را همان ۲۱ ماه اعلام کرد مبنی بر اینکه مشمولان تا پایان سال خود را معرفی کنند، همین امر باعث نگرانی مشمولان و خانواده های آنها شد. قبل از اتمام فرصت یکساله برای اعزام به خدمت اقدام کردند تا افزایش خدمت شامل آنها نشود. در همین فاصله سازمان وظیفه عمومی با حجم بالایی از درخواست‌های اعزام به خدمت و تعجیل در موعد اعزام مواجه شد.

او افزود: عدم افزایش ظرفیت مراکز آموزشی و وجود مشکلات مالی و اعتباری در نیروهای مسلح به ویژه ارتش از دیگر دلایل عدم پذیرش مشمولان بود.

سردار صدر السادات گفت: به هرحال این موضوعات باعث شد تا دوره انتظار تعداد زیادی از مشمولان برای اعزام به خدمت بیشتر شود. در حال حاضر با توجه به تعداد درخواست های زیادی که برای اعزام به خدمت از اواخر سال گذشته وجود داشته و با توجه به اینکه ظرفیت مراکز آموزشی در نیرو های مسلح نیز محدود است، تاریخ های اعزام مشمولان به تاخیر افتاده است .

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اگر بخواهیم دوره انتظار برای اعزام به خدمت کم شود باید ظرفیت پذیرش مراکز آموزش نیروهای مسلح با توجه به نیاز افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منتشر نکردید.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج