۲۶۹۱۷۹
۵۰۹۰
۵۰۹۰
پ

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید ۶ چرخ

اگر به بدنه خودرو و بالای چرخ آخری توجه کرده باشید، اسمی تحت عنوان "VROMOS" را مشاهده خواهید کرد. در واقع این اسم متعلق به یک شرکت تیونینگ بلغاری است که صرفاً فعالیت خود را به تقویت شاسی بلندها محدود کرده و همیشه هم کارهای خوبی را ارائه کرده است

وب‌سایت بانک خودرو: تصاویری جدید از شش چرخه شرکت خوروسازی تویوتا منتشر شد، بله! بعد از معرفی مرسدس بنز G۶۳ AMG در حدود دو سال پیش، شاهد معرفی و تولید خودرویی شش چرخ دیگر از شرکت تیونینگ کان دیزاین بودیم که پروژه خود را بر روی یک لندروور پیاده کرده بود، ولی حالا شاهد یک شش چرخه دیگر از شرکت خودروسازی تویوتا هستیم که پروژه آن بر روی تویوتا هایلوکس اجرا شده است.

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید 6 چرخ

اگر به بدنه خودرو و بالای چرخ آخری توجه کرده باشید، اسمی تحت عنوان "VROMOS" را مشاهده خواهید کرد. در واقع این اسم متعلق به یک شرکت تیونینگ بلغاری است که صرفاً فعالیت خود را به تقویت شاسی بلندها محدود کرده و همیشه هم کارهای خوبی را ارائه کرده است، به همین دلیل شرکت خودروسازی تویوتا برای تبدیل هیلوکس خود به یک پیکاپ ۶ چرخ محرک با کمترین هزینه ممکن، به سراغ این تیونر صنعت خودروسازی رفته تا ویرایش‌های بیرونی را بر روی هایلوکس انجام دهد و همانطور که می‌بینید، شش چرخ بزرگ با گلگیرهایی بزرگ بر روی آن‌ها را طراحی کرده و برای حمایت بهتر از آن‌ها و افزایش خاصیت و قابلیت آفرودی آن، ارتفاع کابین را نسبت به زمین بسیار افزایش داده است. علاوه بر این‌ها، یک ردیف چراغ LED روشنایی را بر روی سقف و یک ورودی کشیده شده تا بالای کابین را برای تامین هوای مورد نیاز موتور طراحی کرده تا مشکلی در مسیرهای آفرودی وجود نداشته باشد.

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید 6 چرخ

بعد از طراحی خارجی، شرکت خودروسازی تویوتا طراحی داخلی کابین را به یک تیونر دیگر، یعنی تیونری تحت نام "اووردرایو" سپرده است و این تیونر هم کم نگذاشته و برای بهبود طراحی داخلی کابین، از صندلی‌های جلویی برگرفته شده از لندکروزر، روکش‌های چرمی آلکانتارا بر روی پنل درب‌ها و داشبورد و کنسول مرکزی، یک غربیلک فرمان جدید و ... را طراحی و توسعه داده است.

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید 6 چرخ

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید 6 چرخ

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید 6 چرخ

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید 6 چرخ

تصاویر تویوتا هایلوکس جدید 6 چرخ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج