۲۶۹۳۸۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جنیفر لارنس «جیمز باند» را شکست داد

با اکران آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» این فیلم توانست در باکس آفیس بریتانیا هم در جایگاه اول بنشیند و «اسکپتر» را در سرزمین مادری‌اش عقب براند.

خبرگزاری مهر: با اکران آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» این فیلم توانست در باکس آفیس بریتانیا هم در جایگاه اول بنشیند و «اسکپتر» را در سرزمین مادری‌اش عقب براند.

«بازی‌های گرسنگی: مرغ مقلد- قسمت ۲» هر چند ممکن است نتواند پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه شود، اما به عنوان هفتمین فیلم سال که از افتتاحیه‌ای با فروش بالای ۱۰ میلیون پوند عبور می‌کند، شناخته شد.

فیلم که درباره مبارزات جوانان با حکومتی خودکامه در دنیایی فانتزی است، در بریتانیا با نمایش در ۵۷۶ سالن سینما در مجموع در اولین آخر هفته نمایشش به فروش ۱۷.۷ میلیون دلاری دست یافت که ۳ میلیون دلار آن مربوط به پنج شنبه شب بود.

جنیفر لارنس «جیمز باند» را  شکست داد

با این حال قسمت اول این فیلم در بریتانیا ۱۹.۲ میلیون دلار فروش کرده بود و «گرفتن آتش» از همین مجموعه نیز فروشی ۱۸.۲ میلیون دلاری را در اولین آخر هفته نمایشش ثبت کرده بود.

در این قسمت ماجرای مبارزه دختر جوانی که تاکنون در همه تلاش‌ها موفق ظاهر شده بود، ادامه داده می‌شود.

اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد و در بازار فیلم آمریکا نیز تجربه شد، در بازار فیلم بریتانیا با نمایش این فیلم، «اسپکتر» که جدیدترین فیلم از مجموعه داستان‌های جیمز باند است با کاهشی ۵۰ درصدی در فروشش در چهارمین هفته نمایشش روبه رو شد و فروشی برابر با ۵.۸ میلیون دلار را ثبت کرد.

آخرین ماموریت جیمز باند تاکنون ۱۲۸.۳ میلیون دلار و در مدت ۲۸ روز بلیت فروخته و از نظر فروش در بخش آی‌مکس نیز با فروش ۱۰.۰۹ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم در این زمینه در بریتانیا شده است. اما این فیلم به «اسکای فال» نرسید که در همین موقعیت ۱۳۰ میلیون دلار فروخته بود.

فیلم دیگر کمپانی سونی یعنی «بانو در ون» با فروش موفق و با کاهشی ۲۸ درصدی در برابر فیلم تازه نفس بازار، ۲.۵ میلیون دلار دیگر در دومین هفته اکرانش فروخت تا مجموع فروشش را در ۱۰ روز به ۹.۸ میلیون دلار برساند.

البته انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۲» نیز همچنان مشتاقان خودش را دارد و با فروش ۸۱۸ هزار دلار دیگر در ششمین هفته نمایشش در ۱۰۰ سالن، مجموع فروشش را در بریتانیا به ۲۹.۲ میلیون دلار رساند.

فیلم ناموفق دیگر بازار بریتانیا «استیو جابز» است که در دومین هفته نمایشش با کاهش ۵۰ درصدی مخاطبان، تنها ۶۱۲ هزار دلار فروش کرد و در ۱۰ روز مجموع فروشش را از ۲.۷ میلیون دلار بالاتر نبرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج