۲۷۰۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چهره شناسی افراد موفق: امین حیایی

این پسر بسیار سازش‌پذیر و همیشه دارای ایده‌های فراوانی است كه كمتر موقعیت مناسبی برای عمل كردن همه آنها به دست می‌آورد. به سادگی مجذوب ظاهر افراد می‌شود، چون خوش‌قلب است همه را دوست دارد ولی به سختی آن را بروز می‌دهد.

چهره شناسی افراد موفق: امین حیایی


چهره شناسی افراد موفق: امین حیایی

برترین ها:

  • این پسر بسیار سازش‌پذیر و همیشه دارای ایده‌های فراوانی است كه كمتر موقعیت مناسبی برای عمل كردن همه آنها به دست می‌آورد. به سادگی مجذوب ظاهر افراد می‌شود، چون خوش‌قلب است همه را دوست دارد ولی به سختی آن را بروز می‌دهد.
  • تبحر خاصی در خواندن فكر افراد از چشم‌های آنها دارد. نسبتا حساس است و احساساتش به آسانی لطمه می‌خورد. مشكل او این است كه به حرف مردم زیاد اهمیت می‌دهد و به قول معروف همه چیز را به خود می‌گیرد.
  • دقت در انتخاب دوست و حتی ارتباط با اقوام با‌توجه به ویژگی‌های آنها برایش بیش از حد مهم است. هیچ چیز به اندازه دخالت دیگران در زندگی و حریم خصوصی‌اش او را عصبانی نمی‌كند. زیاد فكر می‌‌كند اما مختصر حرف می‌زند.
  • همیشه تلاش می‌كند خود را نسبت به اوضاع، مسلط نشان دهد اما به احتمال زیاد در درون خودش آنقدر كه باید قدرت و انبساط خاطر ندارد. در ارتباط با او باید نهایت تلاش خودتان را به كار بگیرید تا ذره‌ای از حقیقت دور نشوید چون اگر با او صادق نباشید به راحتی به این موضوع پی خواهد برد.
  • در صحبت كردن با او از جملات كوتاه و پرمعنی استفاده كنید و زود بروید سر اصل مطلب، اصلا دوست ندارد وقتش را با توضیحات اضافه بگیرید، اگر می‌خواهید موافقت او را در موضوعی كسب كنید، باید از راه عقل وارد شوید و برای تك‌تك چیزهایی كه می‌گویید دلیل منطقی بیاورید.
  • اگر هیجان‌زده شود و لب به سخن باز كند، نمی‌تواند به راحتی جلوی او را گرفت. گرچه اصلا جای نگرانی نیست، صبور باشید و اجازه دهید حرفش را تمام كند. فراموش نكنید همیشه باید عقاید او را تحسین كنید چون انرژی دیگران در تصمیمات او تاثیر بسزایی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج