۲۷۱۴۵۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش الله کرم به عکس‌ منتسب به دخترش

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با بیان اینکه تصویر منتسب شده به دختر وی در صفحات اجتماعی کاملا کذب است اظهار داشت: من تنها دو پسر دارم و خداوند متعال هیچگاه توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد.

خبرگزاری میزان: رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با بیان اینکه تصویر منتسب شده به دختر وی در صفحات اجتماعی کاملا کذب است اظهار داشت: من تنها دو پسر دارم و خداوند متعال هیچگاه توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد.

اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

این رسانه‌های معاند با انتشار این شایعه که در شبکه‌های مجازی نیز در حال گسترش است، مدعی شدند: «این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود، تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد».

خداوند توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد

سردار حسین الله کرم با بیان اینکه تصویر منتسب شده به دختر وی در صفحات اجتماعی کاملا کذب است اظهار داشت: من تنها دو پسر دارم و خداوند متعال هیچگاه توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد.

وی با اشاره به اهداف پشت پرده این شایعه سازی ها عنوان کرد: ممکن است ضدانقلاب بخواهد برای مسئولینی که در این جامعه سالم زندگی می کنند، مانع تراشی و ایجاد بحران کند و بعد از انتشار خبرهای متعدد از رسوایی های فرزندان مسئولین، این بار بخواهند سر بقیه را هم ببرند.

الله کرم ادامه داد: از طرف دیگر ممکن است عده ای گمان کنند که من قصد ثبت نام و کاندیداتوری برای مجلس یازدهم را دارم و برای مانع تراشی بر سر راه این حضور، این کارهای زشت را انجام دهند در حالیکه شرکت کردن یا نکردن من در انتخابات اسفند ماه اصلا مشخص نیست.

وی در پایان نیز تاکید کرد: متاسفانه خبر این شایعه در حال حاضر در راس خروجی های بسیاری از سایت های مطرح معاند است درحالیکه اطمینان دارم گستره ی انتشار خبر تکذیبیه من بسیار محدودتر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر شبكه هاي ايرا ستيز و اسلام ستيز ماهواره اي من و تو و صداي آمريكا و ...مخصوصا من و تو كه با اين افتضاح جديدش ديگه هيچچ شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه شما ماهواره نگاه نمی کنی از کجا می دونی از طریق شبکه من و تو و .... این افتضاحات پخش میشه ...؟

    • بدون نام

      اله کرم کاملا زیرپوستی یه چیزهایی گفت که فقط یک سیاستمدار متوجه میشه :)

    • بدون نام

      واقعا شما از کجا می دونید شبکه من و تو این اقدام را انجام داده ..... یعنی تو ماهواره دیدی .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج