۲۷۱۶۸۱
۲ نظر
۵۰۵۶
۲ نظر
۵۰۵۶
پ

متفاوت‌ترين بوم نقاشي

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...

اگر انتخاب‌هاي ما براي لباس هميشه از ميان ويترين مغازه‌ها و موجودي آنها باشد، ناخواسته همه شبيه هم مي‌شويم و دست‌مان براي خلاقيت و ايجاد ست‌هايي متفاوت بسته است. اگر خاص و تك بودن را دوست داريد، در ميان طراحان تك‌دوز بايد جست‌وجو کرده و كارهاي متفاوت را وارد كمدتان كنيد.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: اگر انتخاب‌هاي ما براي لباس هميشه از ميان ويترين مغازه‌ها و موجودي آنها باشد، ناخواسته همه شبيه هم مي‌شويم و دست‌مان براي خلاقيت و ايجاد ست‌هايي متفاوت بسته است. اگر خاص و تك بودن را دوست داريد، در ميان طراحان تك‌دوز بايد جست‌وجو کرده و كارهاي متفاوت را وارد كمدتان كنيد. جديدترين پیشنهاد ما برند سلو است كه توسط غزاله غریب پور طراحي شده و مي‌توانيد نگاهي به مجموعه كارهايش بيندازيد.

از نقاشي تا دنياي چرم

غزاله غريب‌پور فارغ‌التحصيل رشته گرافيك است اما به دليل اينكه علاقه‌اي به كار بيرون نداشته تصميم مي‌گيرد براي خودش كار كند. هميشه نقاشي را روي پارچه و چوب انجام مي‌داده اما تصميم مي‌گيرد اين طراحي را روي چرم پياده كند. غزاله غريب‌پور در كارهايش فكر و ايده دارد. او همه كارهايش دست‌دوز است. چرم‌هاي رنگ نشده را تهيه كرده، چرم را رنگ و روي آن را با هنري كه دارد طراحي مي‌كند؛ يعني آنها را از سادگي و يكنواختي درمي‌آورد. تمامي كيف‌ها دست‌دوز است اما كفش‌ها را در كارگاه مي‌دوزد.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...

او ۳ سال است كه در اين زمينه فعاليت دارد و محصولاتش را با نام «salut» عرضه مي‌كند كه به زبان فرانسوي به معناي سلام صميمانه است. او معتقد است طرح‌ها با رنگ‌هاي ملايم و لطيف در كارهايش، حس لطافت را به وجود مي‌آورند.

آبي و طلايي كنتراست زيبايي دارند؛ اين ۲‌رنگ مكمل زيبايي يكديگر هستند و اصولا در طراحي هر چيزي كه به‌كار مي‌روند مي‌درخشند. شايد شما در پوشيدن لباس‌هاي‌تان كمتر از اين رنگ‌ها استفاده كنيد و يك‌جورهايي از اين ريسك‌‌ها نكنيد اما بياييد و يك‌بار لذت پوشيدن يك كفش متفاوت را به‌ خود هديه دهيد.


ديگر پاييز شده و شايد بهتر باشد براي كيف و كفش‌تان سراغ رنگ‌هاي گرم برويد. اين كيف و كفش با رنگ استثنايي زرشكي، مطمئنا مي‌تواند انتخاب مناسبي باشد. كيفي كه مي‌توانيد از دسته آن را به دست بگيريد. از ابتداي سال جاري زرشكي رنگي بود كه به يك‌باره محبوب شد. رنگ چرم اين كيف زرشكي است و هارموني جالبي با رنگ طلايي دارد كه براي طراحي روي آن استفاده شده است.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...


اگر متولد ماه آبان هستيد حتما اين كيف را بخريد. كيفي كه براي عصرهاي پاييزي ساده، شيك و خوش‌رنگ است. روي اين كيف عقرب طراحي شده كه سمبل ماه آبان است. حسن اين كيف بند بلند آن است كه حمل آن را براي شما راحت مي‌كند. اين كيف تلفيقي از چرم طبيعي و آستر مصنوعي است تا براي كسي كه استفاده مي‌كند سنگين نباشد.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...


با رنگ‌هايي كه چشم‌ها را خيره مي‌كنند و باعث مي‌شوند همه آرزوي داشتن آن را بكنند، چطوريد؟! اين يكي از آن نمونه‌هاست كه علاوه بر جذاب بودن رنگ، طراحي خاص و جالبي هم دارد. اين كفش خوش‌رنگ جان مي‌دهد براي اين شب‌هاي پاييزي. در يك ظاهر مناسب، هميشه كفش حرف آخر را مي‌زند و به‌اصطلاح تكميل‌كننده مجموعه شماست و اين كفش با طرح ساده و شيك و رنگي كه دارد مي‌تواند اين اطمينان را به شما بدهد كه در ظاهر خود چيزي كم نداريد.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...




اين كيف قهوه‌اي با يك بند كوتاه كه از چرم خود كيف است، روي دستان شما مي‌نشيند. رنگ نارنجي و طلايي روي كيف در كنار سنگ تزئيني فيروزه، زيبايي‌ دوچندانی به كيف داده است اما روي هم رفته بايد وسايل کم داخل آن بگذاريد؛ چون با وسايل زياد شكل فانتزي‌اش را از دست مي‌دهد.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...


اين هم كيف و كفشي با رنگ‌هاي پاييزي! تركيب رنگ زرشكي و قرمز تركيبي بسيار شيك ايجاد كرده كه با گل رز قرمزی كه روي آنها طراحي شده هارموني جالبي به وجود آورده است . پوشيدن يك شلوار مخمل كبريتي قهوه‌اي خيلي خوب مي‌تواند زيبايي اين ست را چند برابر كند. بهتر است بقيه ظاهرتان را زياد شلوغ نكنيد تا اين ست بيشتر به چشم بيايد.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...


اگر به فكر انتخاب يك ست زيبا و چشم‌نواز براي پوشش پاييزي خود هستيد، بهتر است قبل از هرچيز سراغ رنگ آبي برويد. تركيب رنگ آبي با طلايي با طراحي‌هاي گل رز در اين ست حال و هواي شما را عوض مي‌كند.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...


اين كيف و كفش ،هم به درد يك ‌مهماني دوستانه و غيررسمي می خورد هم براي خريد رفتن مناسب است اما براي ‌مهماني‌هاي رسمي مناسب نيست. چرم اين ست به رنگ كرم است و یک گل‌ رز صورتي روي كيف و پشت كفش نقاشي شده است. اين گل صورتي روي كفش به شما براي انتخاب رنگ لباس‌هاي‌تان كمك مي‌كند.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...


موافق يك كيف اسپرت براي بيرون رفتن با دوستان‌تان هستيد؟! اين كيف پيشنهادي طراحي‌ای ساده به شكل نيمرخ صورت و در عين حال رنگ خاصي دارد. نه خيلي شلوغ است و نه خيلي معمولي. دوشي بودنش هم آن را تبديل به نمونه‌اي راحت و كاربردي مي‌كند.

اگر خاص و تک بودن را دوست داريد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ela

      واقعا قشنگ بودن

    • مهسا

      حالا هی شما عکس بزار.
      بابا اقلا یه آدرس سایتی آدرس فروشگاهی چیزی آخه!!!
      ما که هرچی گشتیم توی نت آدرس مادرس پیدا نکردیم.
      والللا!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج