اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۲۳۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناظم الشریعه: گروه سختی داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است گروه ایران در جام ملت‌ها سخت است، اما نه برای تیمی که به قهرمانی فکر می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است گروه ایران در جام ملت ها سخت است، اما نه برای تیمی که به قهرمانی فکر می‌کند.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و هم‌گروهی ایران با اردن، عراق و چین گفت: ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم نباید نگاه‌مان به گروه‌مان باشد و باید تمام حریفان را باید شکست بدهیم، با این وجود فکر می‌کنم گروه‌مان سخت است. اگر گروه‌مان آسان‌تر بود بهتر می‌شد، اما همان‌طور که گفتم چون می‌خواهیم قهرمان شویم، فرقی ندارد با چه تیم‌هایی هم‌گروه هستیم.

وی درباره برنامه تیم ملی فوتسال ایران تا آغاز مسابقات اظهار داشت: ما یک تورنمنت در چین داریم که در این مسابقات با بازیکنان تیم «ب» اعزام خواهیم شد تا این بازیکنان را محکی جدی بزنیم. بعد از آن هم از ۲۳ دی‌ماه اردوی دو هفته‌ای را در تهران خواهیم داشت و سپس به تاجیکستان می‌رویم. هفته آخر هم برای ریکاوری به تهران می‌آییم و بعد از آن به ازبکستان خواهیم رفت تا برای مسابقات آماده شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به گروه A مسابقات که حریف مرحله یک چهارم نهایی ایران از این گروه مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: در بین تیم‌های ازبکستان، عربستان، قرقیزستان و لبنان؛ فکر می‌کنم ازبکستان تیم اول خواهد شد و لبنان هم تیم دوم گروه می‌شود. پیش‌بینی‌ام این است ما در گروه‌مان اول می‌شویم و لبنان در گروهش دوم می‌شود و در مرحله یک چهارم نهایی با آنها روبه‌رو خواهیم شد.

ناظم‌الشریعه با اشاره به احتمال رویارویی ایران و ژاپن در مرحله ماقبل نهایی مسابقات و اینکه فکر می‌کند کدام حریفان در این مسابقات آماده‌تر هستند، گفت: من که می‌گویم همه حریفان آماده هستند،‌ چون وقت زیادی گذاشته‌اند، اما تیم‌های صاحب سبک فوتسال حریفان جدی‌تر به نظر می‌رسند. ازبکستان که یک سال در اردو بوده و ژاپن و تایلند هم همیشه حریفان سختی برای ما بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول قهرمانی در این مسابقات را می‌دهد یا نه، تأکید کرد: من از روز اول به کسی قولی ندادم، چون تیم را هم دیر تحویل گرفتیم، اما کسی چیزی جز قهرمانی را از تیم ایران قبول نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج