۲۷۲۶۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دعوت برانکو از بازیکنان ناشنوا در پرسپولیس

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار مقابل تیمش به دلیل عملکرد خوب بازیکنانم خواهان حضور چند بازیکن در تیمش شد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار مقابل تیمش به دلیل عملکرد خوب بازیکنانم خواهان حضور چند بازیکن در تیمش شد.

عبدالصمد سالک زمانی در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا اقیانوسیه در چین تایپه پس از پیروزی برابر تیم های استرالیا ، ژاپن ، قزاقستان و عربستان، در دیدار پایانی دوباره برابر ژاپن پیروز شدیم و جام قهرمانی را از آن خود کردیم.

وی افزود: در ورزش حرفه ای حق این بازیکنان نادیده گرفته می شود و مربیان لیگ برتری حتی زحمت دیدن بازی این بازیکنان را هم به خود نمی دهند. در دیدار تدارکاتی که برابر پرسپولیس داشتیم ، برانکو در پایان دیدار به دلیل عملکرد خوب بازیکنانم ، خواهان حضور چند بازیکن در تیمش شد.

علیرضا بسیج کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان نیز اظهار داشت : بازیکنان در فوتبال ناشنوایان باید از شنوایی بالای ۵۵% برخوردار باشند و در حین بازی به هیچ عنوان از سمعک استفاده نکنند ، در فوتبال ناشنوایان بازیکنان به جای صحبت با هم ، با چشم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند

وی ادامه داد: از مسئولین خواستاریم که با حمایتشان ، ما را برای حضوری قدرتمند در جام جهانی ناشنوایان که خرداد سال آینده در ایتالیا برگزار خواهد شد ، کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج