اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۳۰۵۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رونمایی مک‌لارن از خودرو جدیدش +عکس

کمپانی مک‌لارن برخی مواقع متهم به این می‌شود که در ساخت خودروهای خود بر ویژگی‌های آئرودینامیک و علم توجه زیادی دارد و درنهایت به خودرویی به قدرت فراری و به زیبایی لامبورگینی دست نمی‌یابد.

وب‌سایت TopInEarth: کمپانی مک‌لارن برخی مواقع متهم به این می‌شود که در ساخت خودروهای خود بر ویژگی‌های آئرودینامیک و علم توجه زیادی دارد و درنهایت به خودرویی به قدرت فراری و به زیبایی لامبورگینی دست نمی‌یابد. اما این اصل در مورد خودروی جدید ۶۷۵ LT Spider صدق نمی‌کند. این کانورتیبل زیبا در صدر لیست ابرخودروای شیک و منحصربفرد قرار می‌گیرد. اجازه دهید نگاهی به این مدل زیبا داشته باشیم.

رونمایی مک‌لارن از خودرو جدیدش +عکس

در قسمت جلو شاهد یک اسپلتر توسعه یافته و زیربدنه‌ی کارآمدتر هستیم که می‌تواند به خوبی از خودرو بر روی جاده‌ها در سرعت بالا پشتیبانی کند، درحالیکه برآمدگی‌های جانبی فیبرکربن هوا را به درون رادیاتورها کشانده تا موتور هشت سیلندر ۳.۸ لیتری خودرو را خنک نگه دارد. در قسمت پشت، یک دیفیوزر بزرگ فیبرکربنی واقع شده که با یک اسپویلر عقب بزرگ برای تولید نیروی داون‌فورس کار می‌کند.

رونمایی مک‌لارن از خودرو جدیدش +عکس

به جز فقدان سقف، یکی از تفاوت‌های اصلی مدل کوپه و اسپایدر در چرخ‌های آنها دیده می‌شود. تصاویر مطبوعاتی مک‌لارن نشان می‌دهند کانورتیبل LT بر روی چرخ‌های سبک وزن ۲۰ اینچی سوار است که بسیار خارق‌العاده به نظر می‌رسند. البته چرخ‌های کوپه‌ی ۶۷۵ LT نیز برای مدل اسپایدر ارائه می‌شوند.

از واژه‌های کربن و فیبر بسیار در داستان ساخت این کانورتیبل استفاده می‌شود. زیرا مک‌لارن برای سریع‌تر ساختن LT نسبت به ۶۵۰S سعی در کاهش وزن این خودرو داشته است. تا حدی به لطف استفاده از فیبرکربن، ۶۷۵ LT Spider صد کیلوگرم سبک‌تر از ۶۵۰S Spider است و تنها ۱۲۷۰ کیلوگرم وزن دارد.

رونمایی مک‌لارن از خودرو جدیدش +عکس

این بدان معناست که ۶۷۵ LT Spider تنها چهل کیلوکرم سنگین‌تر از مدل کوپه است. به دلیل دوام بالای شاسی‌های MonoCell خودرو، نیازی به تقویت‌های ساختاری بالا برای محکم و ایمن ساختن این کانورتیبل نبود. تنها بخشی که کانورتیبل LT را بادوام‌تر از مدل کوپه‌ی آن ساخته، مکانیزیم سقف می‌باشد.

قدرت خودرو از یک موتور هشت سیلندر ۳.۸ لیتر مشابه موتور کوپه‌ی ۶۷۵ LT تامین می‌شود. این بدان معناست که به قدرت ۶۶۶ اسب‌بخار (۴۹۷kW) و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر در این خودرو دسترسی داریم که برای صفر تا صد ۲.۹ ثانیه‌ای و صفر تا ۲۰۰ کیلومتر/ساعت ۸.۱ ثانیه‌ای کفایت می‌کند. اوج سرعت این خودرو نیز ۳۲۶ کیلومتر/ساعت گزارش شده است.

رونمایی مک‌لارن از خودرو جدیدش +عکس

اما خودروی جدید ۶۷۵ LT Spider دارای چه قیمتی است؟ خب باید از عنوان بسیار زیاد یا به طور دقیق ۲۸۵۴۵۰ پوند (۴۳۱۸۱۴ دلار) استفاده کرد. و در صورت تمایل بهتر است عجله کنید زیرا از این مدل تنها ۵۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

رونمایی مک‌لارن از خودرو جدیدش +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاقوت

      وای اینو با وام 25 تومنی بدن هستمااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج