۲۷۳۱۸۱
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

عکس یادگاری چند دقیقه قبل از فاجعه

این عکس یادگاری به دقایقی قبل از فاجعه اختصاص دارد. دقایقی قبل از آنکه سرنوشت آنها را در قالب جسدهایی بی جان درون کاورهای مرگ بپوشاند.

روزنامه هفت صبح: این عکس یادگاری به دقایقی قبل از فاجعه اختصاص دارد. دقایقی قبل از آنکه سرنوشت آنها را در قالب جسدهایی بی جان درون کاورهای مرگ بپوشاند. دقایقی قبل از آنکه سقوطی دلخراش این زوار پرامید و سرحال را به دست آب های خروشان رود هراز بسپرد. به چهره شان نگاه کنید.

چهارشنبه گذشته زوار فریدونکناری که بیش از هزار و پانصد کیلومتر را برای زیارت حرم سیدالشهدا تا کربلا آن هم در شرایط خاص منطقه پیموده بودند و مشکلات و خطرات سفر را به جان خریده بودند، در راه بازگشت از سفر طول و دراز خود و در حالی که کمتر از ۱۰۰ کیلومتر تا محل زندگی خود فاصله داشتند، مغلوب بازیگوشی های سرنوشت و جاده های مرگبار شدند و در سرمای زودهنگام زمستانی با مرگ ملاقات کردند.

عکس یادگاری چند دقیقه قبل از فاجعه

چهارشنبه ساعت دوی بعدازظهر مینی بوس حامل ۱۹ زائر که در میان آنها یک قهرمان کشتی بومی هم حضور داشت، بر اثر لغزندگی جاده به خاطر بارندگی های پیاپی در محدوده پل وانا در جاده هراز، به دره سقوط می کند و مسافران به درون رودخانه خروشان هراز می افتند. حضور بلافاصله نیروهای امداد تنها به کشف شش جسد و شش زخمی می انجامد اما تاریکی هوا کشف مفقودین را دچار مشکل می سازد.

اسامی شش کشته شده حادثه سقوط مینی بوس به دره در جاده هراز آمل، شامل محمد کاظمی، پرویز نیکزاد، داود تقوی، شمس الله نیکزاد، مهدی نیکزاد و حسن آغاسی پور است که به پزشکی قانونی منتقل شدند و یک نفر هم به نام مهران زابلی در بیمارستان فوت کرد. در ادامه جست و جوها در روز پنجشنبه رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: ۱۵ ماهیگیر محلی و ۱۰ دهیار بخش لاریجان به تیم های جست و جوی مفقودین سقوط مینی بوس در هراز افزوده شدند. این مسئول با بیان اینکه رودخانه خروشان و ریشه های بزرگ درختان اجازه تجسس بیشتر نمی دهد، بیان کرد: «رودخانه در مسیرهایی دارای گرداب های سنگین و عمیقی قریب به پنج متر است که یافتن اجساد را با مشکل مواجه می کند.»

در روز جمعه ۳۰۰ متر جلوتر از محل سانحه یک جسد دیگر هم از قربانیان این حادثه کشف شد تا تلاش برای یافتن کالبد چهار قربانی دیگر ادامه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Bzd

      "طول و دراز؟؟؟"
      زبان فارسی بیچاره، این روزها کارش از "پاس داشته شدن" هم گذشته....
      کمی به زبان فارسی "رحم" کنیم...
      لطفأ.....

      پاسخ ها

      • علیرضا

        بجای تسلیت ایراد میگیری واقعا درکت بالا هست

    • طرفه

      ای خدا چقدر ناراحت شدم! اخه چرا باید این اتفاقات ناراحت کننده الکی و بیخودی بیوفته؟؟؟

      پاسخ ها

      • محسن

        ما وقتی در عراق بودیم افتضاح ترین نوع رانندگی و انتظامات رو دیدیم. ولی کمترین تصادفات رو هم مشاهده کردیم. چون اتومبیل های با امنیت رو سوار میشن.
        این مینی بوس که واسه 40 سال پیش هست، هیچ تضمینی برای سالم رساندن شما اون هم بعد از یک مسافت طولانی رو نداره!
        این اتفاقات دردناک رو مسئولین محترم باید جواب بدهند.

      • بدون نام

        هر چیزی یک حکمتی داره . حتی یک برگ هم بی اذن خدا به زمین نمیفته .

      • ایران

        اشتباهات خود را گردن قسمت وحکمت نندازیم همه میدانیم از ارتفاع بیفتید میمیرید ربطی به حکمت ندارد، استفاده از این ارابههای مرگ همینه .خدا رحمت کند این عزیزان را

    • ایرانبان

      شما یه نگاه به وسیله نقلیه بکنید !!! این وسیله 20 سال قبل از رده خارج شده ولی هنوز تو جاده های ایران یک قاتل مخوف است خوب جاده های پیچ دار و ماشین ها همگی مطمئن و استاندارد .... نتیجه این میشه که انسانهایی جان عزیزشون را از دست میدن خدا رحمتشان کند

    • بدون نام

      ای روزگار...

    • بدون نام

      با درود به روان کلیه جان باختگان راه مولا امام حسین علیه السلام این افرادی که مفقود شده انداولین کسان نیستند چند بار قبلا هم اتفاق افتاد در این رودخانه با آب کم این اتفاق افتاد مسیولان اداره آب حداقل در چندکیلومتر داخل آب یک نرده فلزی بزنند که حداقل اجساد مفقود نشود و ضمنا نمایند ه محترم آمل می گفت می خواهیم تهران شمال مترو بزنیم چه شده

    • منتظر المهدی

      وقتی مینی بوسشون که در تصویر مشخصه متعلق به حداقل 40 سال قبل میشه نمیتونیم توقع داشته باشیم در حوادث بشه کنترلش کرد... خودرو سازها و مسئولین محترم که پافشاری می کنند بر داشتن ابو قراضه های عهد بوق و دفاع از خودرو سازهای داخلی و با قیمتهای چند برابری صادراتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج