۲۷۳۲۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«رمبو» سریال می شود

بالاخره مذاکرات سیلوستر استالونه بازیگر ۶۹ ساله امریکایی با مدیران شبکه فاکس به نتیجه رسید و قرار است به زودی سریال تلویزیونی «رمبو: خون جدید» به تهیه کنندگی استالونه و با اقتباس از سری فیلم های «رمبو» جلوی دوربین برود.

آی سینما: بالاخره مذاکرات سیلوستر استالونه بازیگر ۶۹ ساله امریکایی با مدیران شبکه فاکس به نتیجه رسید و قرار است به زودی سریال تلویزیونی «رمبو: خون جدید» به تهیه کنندگی استالونه و با اقتباس از سری فیلم های «رمبو» جلوی دوربین برود.

به گزارش «ددلاین»، بعد از مذاکراتی طولانی شبکه «فاکس» سرانجام ساخت سریال تلویزیونی «رمبو: خون جدید» (Rambo: New Blood) را در دستور کار خود قرار داد. قرار است این سریال براساس فرنچایز سینمایی «رمبو» که از سال ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۸ در قالب چهار بخش روی پرده رفت ساخته شود. سیلوستر استالونه که در هر چهار فیلم سینمایی «رمبو» در نقش جان رمبو بازی کرده بود و حتی در بخش چهارم با عنوان «جان رمبو» نویسندگی و کارگردانی فیلم را نیز به عهده داشت، قرار است به عنوان تهیه کننده و مدیر اجرایی سریال برای شبکه فاکس فعالیت کند.

هنوز مشخص نیست که استالونه خودش به عنوان نقش اصلی این سریال که روایتگر داستان رمبو و پسرش است جلوی دوربین خواهد رفت یا نه، با این حال بعضی منابع آگاه اعلام کرده اند بازیگر ۶۹ ساله با بازی در نقش اسطوره ای «رمبو» به صفحه تلویزیون بازخواهد گشت.

نگارش سناریوی سریال تلویزیونی «رمبو: خون جدید» به عهده جب استوارت (نویسنده سری فیلم های «جان سخت» و «فراری») است. این سریال که ادای دینی به سری فیلم های موفق «رمبو» به شمار می رود، روایتگر رابطه پیچیده میان رمبو و پسرش، جی آر، عضو سابق نیروی دریایی امریکاست. جی آر، شخصیتی جدید است که پیش از این در سری فیلم های «رمبو» وجود نداشت.

خبرهای منتشرشده حکایت از آن دارد که شخصیت رمبو نقشی کلیدی در این سریال دارد؛ برخلاف دیگر سریال های تلویزیونی که با اقتباس از فیلم های سینمایی ساخته شده اند. مهم ترین نمونه اش هم سریال تلویزیونی «پلیس بورلی هیلز» است که از شبکه سی بی اس روی آنتن رفت و با تمرکز بر شخصیت پسر ادی مورفی (ایکسل فولی) ساخته شده و مورفی به عنوان ستاره سری فیلم های «پلیس بورلی هیلز» تنها هر از گاهی نقشی در پیشبرد داستان سریال دارد.

فرنچایز سینمایی «رمبو» که با اقتباس از رمان «اولین خون» به قلم دیوید مورل ساخته شده، بر قصه یک سرباز کهنه کار جنگ ویتنام متمرکز است که در جنگ چریکی و تن به تن مهارت های فوق العاده ای دارد. پنجمین بخش این فرنچایز که قرار بود با عنوان «رمبو: آخرین خون» جلوی دوربین برود همچنان در تعلیق قرار دارد.

پیش از این، «رمبو» در قالب یک انیمیشن سریالی با عنوان «رمبو: نیروی آزادی» در سال ۱۹۸۶ روی آنتن رفته بود.

استالونه که این روزها با یک روایت جدید از سری فیلم های به یادماندنی «راکی» بر پرده سینماهاست، دوباره به روزهای اوجش بازگشته و از شانس های اسکار ۲۰۱۶ به شمار می رود. «کرید» در نخستین روزهای افتتاحیه خود موفق شد به فروشی چشمگیر برابر با ۴۲.۶ میلیون دلار در گیشه امریکای شمالی دست پیدا کند و تا امروز با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه رو شده است.

با کلید خوردن این پروژه تلویزیونی «رمبو: خون جدید» نیز به صف سریال هایی می پیوندد که این روزها با اقتباس از فیلم های سینمایی موفق در دست تولید قرار دارند. شبکه «ان بی سی» به تازگی دستور ساخت سریال «ربوده شده» را براساس سری فیلم های اکشن «ربوده شده» با بازی لیام نیسن صادر کرده است. شبکه «فاکس» نیز ساخت سریال «سلاح مرگبار» و «پشت خطوط دشمن» را در دستور کار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج