۲۷۳۸۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بررسی‌ پایانی پرونده گردنه حیران

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اغماض برخی دستگاه‌های اجرایی در تصرفات غیرمجاز، گفت: بخشی از تصرفات در ارتباط با تخلفات مسئولان دولتی است.

خبرگزاری خانه ملت: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اغماض برخی دستگاه‌های اجرایی در تصرفات غیرمجاز، گفت: بخشی از تصرفات در ارتباط با تخلفات مسئولان دولتی است.

مصطفی افضلی‌فرد درخصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده‌های زمین‌خواری در کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده از پرونده‌های زمین‌خواری در کمیسیون اصل نود مشخص شد که بخشی از تصرفات در ارتباط با تخلفات مسئولان دولتی است، بنابراین برای اینکه مواردی نظیر عملکرد مسئولان مافوق افراد متخلف در برخورد با زمین‌خواری‌ها روشن و شفاف شود بررسی‌های بسیاری صورت گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیرو سرعین درمجلس شورای اسلامی، افزود: در بحث مبارزه با زمین‌خواری افرادی که این فرآیند و زمینه را در دستگاه‌های اجرایی فراهم کردند تا بحث تصرفات و ساخت وسازهای غیرمجازصورت گیرد به طور حتم علت العلل این موضوع هستند، بنابراین برخورد با این افراد بسیار مهم و اساسی است.

وی تاکید کرد: البته درگذشته لیستی از اسامیمتخلفان در دستگاه‌های مختلف به افراد مافوق آنها ارائه شده بود اما هیچ اقدامی در جهت برخورد با آنها صورت نگرفت؛ اما پس از رسانه‌ای شدن موضوع، از سوی دستگاه‌های درگیر درخواست مجدد اعلام اسامی متخلفان به کمیسیون اصل نود مطرح شد که طی ۴ روز گذشته این لیست از سوی کمیسیون مجدد به دستگاه های مربوطه فرستاده شد.

این نماینده مردم درمجلس نهم با اشاره به اینکه درخصوص پرونده زمین‌خواری گردنه حیران هماهنگی‌های لازم با استاندار و مسئولان قضایی گیلان برای بازدید میدانی ازاین منطقه صورت گرفته است، تصریح کرد: همچنین جلساتی نیز در آینده برای کسب نتایج بهتر برگزار خواهد شد که به طورحتم این موارد تکمیل کننده گزارش مربوط به زمین خواری ها در کمیسیون اصل نود است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس درخصوص آخرین وضعیت زمین خواری در روستای زیارت، گفت: گزارش این پرونده درکمیسیون آماده شده و ازآنجایی که مسئولیت نظارت بر مصوبات استانداری گلستان در حوزه ساخت و ساز برعهده سازمان بازرسی کل کشوربوده منتظرهستیم که سازمان بازرسی گزارش رسمی خود را دراین خصوص ارائه کند؛ اما به طور حتم بخشی از دستگاه های اجرایی در پرونده های زمین خواری مقصر هستند به عبارت بهتر دستگاه های اجرایی اغماض کرده و چشم روی واقعیت‌ها بستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج