۲۷۴۱۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ بخیه‌کشی و چیزکشی

حتما خبر دارید که در اصفهان صورت یک بیمار را بخیه زده‌اند و بعد چون بیمار پول نداشته است که به بیمارستان بدهد، بخیه‌ها را کشیده‌اند و از بیمارستان به سمت کوچه هدایتش کرده‌اند.

رضا ساکی در وبسایت چیزنا نوشت:

حتما خبر دارید که در اصفهان صورت یک بیمار را بخیه زده‌اند و بعد چون بیمار پول نداشته است که به بیمارستان بدهد، بخیه‌ها را کشیده‌اند و از بیمارستان به سمت کوچه هدایتش کرده‌اند.

حالا باز بروید یقه مهران مدیری را بگیرید و بگویید درباره سیستم درمانی کشور سیاه‌نمایی کرده است. یعنی برخی از کارکنان سیستم درمانی کشور را باید… باید به مراجع قضایی معرفی کرد. چرا فکر می‌کنید باید با آن‌ها کار دیگری کرد؟

سرخط خبر‌ها:

سیگار کشیدن در دانشگاه امیرکبیر ممنوع شد.

خیلی خیلی خبر خوبی است. به امید روزی که چیز کشیدن در خوابگاه‌‌ها هم ممنوع شود و اصلا دانشجو جماعت به این درک برسد که چیزکشی چیز بدی است.

ناسا: ۴۵ کشور به طور مستقیم در معرض «خشکسالی شدید» قرار دارند. در این رتبه‌بندی از بین ۴۵ کشور، ایران چهارمین کشور است که در ۳۰ تا ۴۰ سال آینده بخش عظیمی از آن به بیابان تبدیل می‌شود.

حرف ناسا را گوش ندهید. این آمریکایی‌ها دائم درباره ایران سیاه‌نمایی می‌کنند. بنابر تحقیقاتی که خود بنده انجام داده‌ام تا همین سه سال آینده بخش عظیمی از کشور به جنگل انبوه تبدیل می‌شود. نگران نباشید.

متوسط هزینه پردرآمد‌ترین خانوارهای ایران ۱۴ برابر متوسط هزینه کم‌درآمد‌ترین خانوارهای کشور است.

ساده‌اش این است که برخی هم‌وطنان پورشه سوار می‌شوند اما شما وقتی آژانس سوار می‌شوید از خودتان سلفی می‌گیرید تا به فامیل نشان بدهید.

عصر ایران: موتور سه‌چرخه‌ جدید ۲۸۰ میلیونی در تهران

این هم‌وطنانی که ۱۴برابر متوسط هزینه ما درآمد دارند وقتی بخواهند سه‌چرخه بخرند می‌رود از این‌ها می‌خرند. بعد ما اگر ۲۸۰ میلیون داشته باشیم با آن خانه ۵۰ متری می‌خریم.

تبلیغ برنج هندی به اسم ایرانی در تلویزیون

اما خدا وکیلی چای خارجی را به اسم ایرانی جا نمی‌زنند و با افتخار در حالی که یکی از بهترین انواع چای جهان در لاهیجان کشت می‌شود چای خارجی را تبلیغ می‌کنند تا کشاورز گیلانی به جای چای زمینش را بفروشد به ما و ما در آن زمین ویلا بسازیم.

باد آمد؛ سقف مسکن مهر فروریخت

هی می‌‌گیم به یه باد بنده، کسی گوش نمی‌ده. فکر می‌کنن داریم علیه دولت قبل سیاه‌نمایی می‌کنیم.

در بین ۵۰ کشور، معلمان سه کشور ایران، تایلند و یونان بیشترین تکالیف را به دانش‌آموزان می‌دهند

آن زمان که ما مجبور بودیم مثل خر مشق بنویسیم و هفته‌ای هفت‌بار تصمیم کبری را رونویسی می‌کردیم چاره‌ای نداشتیم جز اینکه سطر جا بیندازیم. یادم هست یک معلم داشتیم که دقیق می‌خواند و اگر حتی یک کلمه جا افتاده بود ما را کتک می‌زد. و البته کتک خوردن راحت‌‌تر از مشق نوشتن بود. چون نوشتن تصمیم کبری سه ساعت طول می‌کشید اما برای تنبیه یک خودکار می‌گذاشتند لای انگشتانت و خلاص.

باقی بقایتان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج