۲۷۵۶۲۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر

سالیدسرفیس معجزه علم نام گرفته است چون در حقیقت رزینی پلیمری است که در اثر ترکیب با فیلری چون RTH به ماده ای تحت عنوان سالید سرفیس بدل می شود و محصول نهایی شباهت بسیار به سنگ دارد و قطعات مختلف آن بدون درز در کنار هم قرار می گیرند ...

وب سایت چیدانه: سالیدسرفیس معجزه علم نام گرفته است چون در حقیقت رزینی پلیمری است که در اثر ترکیب با فیلری چون RTH به ماده ای تحت عنوان سالید سرفیس بدل می شود و همه ویژگی های آن متاثر از همین مسائله است که محصول نهایی شباهت بسیار به سنگ دارد و قطعات مختلف آن بدون درز در کنار هم قرار می گیرند، زیرا در عملیاتی که هنگام چسباندن آن انجام می شود، همان اتفاقی رخ می دهد که در فرایند تولید محصول رخ می دهد.

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر

بنابر این سالید سرفیس را می توان سنگی پلیمری، بر شمرد که ضمن داشتن همه قابلیت های سنگ می تواند در قطعات بسیار بزرگ و با میزان انعطاف و خمیدگی مورد نظر و دلخواه تولید شود. با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا بیشتر با سالید سرفیس و امکانات آن آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


کمد و قفسه ها، پارتیشن و دیوارهای جداکننده در طراحی داخلی

برای بسیاری از ما پیش آمده که نیاز داشته باشیم در خانه از یک فضای واحد برای دو یا چند کاربری استفاده کنیم و یا به هر دلیلی قصد تعیین حد و مرزی بین فضاها را داشته باشیم. قطعا استفاده از دیوار برای چنین کاری باعث می شود تا فضای خانه ما کوچکتر به نظر برسد. گاهی نیز در خانه مستاجر هستیم و امکان ایجاد تغییر در فضای داخلی برایمان وجود ندارد.

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر

قطعا در چنین شرایطی استفاده از پارتیشن ها و دیوارهای جداکننده اولین راه حلی است که به ذهن مان می رسد. در این مطلب از چیدانه قصد داریم با کمک ایده هایی جذاب این پارتیشن ها را از حالت یک دیوار ساده خارج کرده و به بخشی از فضای کاربردی و تزئینی خانه تبدیل کنیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


طراحی آتلیه سبز ٩+ ، تلفیق کار و زندگی در مشهد !

فضاهای اداری، محیط هایی سر شار از کار و فعالیت که نیمی از زمان زندگی خود را در آن جا صرف می کنیم، معماران کمی هستند که در طراحی که فضای اداری علاوه بر کارکرد توجه خود را به آرامش کاربر معطوف می کنند، آرامشی نشات گرفته از تلفیق کار و زندگی.

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر

آتلیه سبز ٩+ یکی از همان فضاهای اداری است که حامد کامل‌نیا طراحی آن را براساس تلفیق کار و زندگی ، توجه به شاخصه‌های معماری سبز انجام داده است و توانسته فضای اداری بی نظیری را خلق نماید با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


دکوراسیون منزل به سبک هالیوودی!

اگر اهل فیلم و سینما باشید، حتما تا به حال به طراحی صحنه های فیلم ها توجه کرده اید. برخی آنقدر زیبا کار شده اند که برای همیشه در خاطرمان می مانند و ما گاه داستان را نه با بازیگران بلکه با فضاهایی که در ذهن ما به یادگار گذاشته اند، به یاد می آوریم. نمونه ی ایرانی اش سریالی است که این روزها حسابی گل کرده و با فضاهای ایرانی نوستالژیکش جذابیتی دوچندان یافته است.

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر

درست حدس زدید... با سریال شهرزاد، گشتی در دکوراسیون سنتی خانه های ایرانی می زنیم و هرآنچه را از یاد برده ایم به خاطر می آوریم. فیلم های هالیوودی نیز که در هر زمینه ای سردمدار هستند، با طراحی صحنه های خاص شان منجر به خلق یک سبک منحصر به فرد شده اند با نام سبک هالیوودی که چیدانه قصد دارد در این مطلب به آن بپردازد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ نورگیر سقفی با ایده ی خیره کننده

نورگیرسقف یا پنجره سقفی انتقال دهنده نور به فضاهای داخلی می‌باشد. این نورگیرها همه یا بخشی از فضای سقف ساختمان را به منظور روشن سازی تشکیل می‌دهند.

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر

نورگیرهای سقفی انواع مختلفی دارند که هر کدام زینت بخش، بخشی از فضای داخلی ما می باشد، با چیدانه همراه باشید تا به بررسی نقش نورگیر ها در فضای داخلی بیشتر بپردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید . ..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج