۲۷۵۷۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دو کشتی گیر دوپینگی محروم شدند

اتحادیه جهانی کشتی از محرومیت مادام‌العمر طالب نعمت‌پور و همچنین محرومیت چهار ساله محمدحسین محمدیان به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ خبر داد؛ این در حالی است که نعمت‌پور ماه قبل با انتشار نامه‌ای خداحافظی‌اش از کشتی را اعلام کرده بود.

ایسنا: اتحادیه جهانی کشتی از محرومیت مادام‌العمر طالب نعمت‌پور و همچنین محرومیت چهار ساله محمدحسین محمدیان به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ خبر داد؛ این در حالی است که نعمت‌پور ماه قبل با انتشار نامه‌ای خداحافظی‌اش از کشتی را اعلام کرده بود.

اتحادیه جهانی کشتی نام طالب نعمت‌پور و محمدحسین محمدیان را به فهرست کشتی‌گیران دوپینگی اضافه کرد.

در فهرست جدید اعلام شده، طالب نعمت‌پور به خاطر ارتکاب دوپینگ در جام جهانی ۲۰۱۴ برای همیشه از حضور در ورزش محروم شد. ماده مصرف شده نعمت‌پور اپی ترنبولون اعلام شده است.

نعمت‌پور پیش از این نیز یک بار دوپینگ کرده بود اما سوابق مشخصی از آن وجود نداشت به همین خاطر فدراسیون جهانی او را دو سال محروم کرده بود اما با مشخص شدن اینکه او در جام جهانی برای دومین بار مرتکب دوپینگ شده، برای همیشه از کشتی محروم شد.

اما خبر بد برای کشتی آزاد محرومیت چهار ساله محمدحسین محمدیان ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ است. محمدیان در آن رقابت‌ها به مدال برنز جهان رسید اما فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد در تاریخ یک اکتبر ۲۰۱۵ از او در خارج از مسابقه تست دوپینگ گرفته شده و به دلیل وجود ماده متااسترون متابولایت به مدت چهار سال از حضور در کلیه رقابت‌های ورزشی محروم شده است.

البته این موضوع باعث پس گرفتن عنوان جهانی محمدیان نمی‌شود. محمدیان در کنار رضا یزدانی یکی از مدعیان جدی حضور در دوپینگ در وزن ۹۷ کیلوگرم بشمار می‌رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج