۲۷۵۷۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیا اکس باکس وان آخرین کنسول است؟

فیل اسپنسر در گفتگوی اخیر خود با وبسایت ورج در مورد اکس باکس وان و آینده برند اکس باکس تحت مالکیت مایکروسافت سخن گفت و در پاره از سخنان خود به ساخت کنسولی دیگر، پس از اکس باکس وان اشاره کرد.

وب‌سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: فیل اسپنسر در گفتگوی اخیر خود با وبسایت ورج در مورد اکس باکس وان و آینده برند اکس باکس تحت مالکیت مایکروسافت سخن گفت و در پاره از سخنان خود به ساخت کنسولی دیگر، پس از اکس باکس وان اشاره کرد.

آیا اکس باکس وان آخرین کنسول است؟

وی می گوید: «اکس باکس مهم ترین دستگاه گیمینگ کمپانی است و هیچ شکی در آن نیست. ما همچنین می دانیم که میلیون ها و میلیون ها گیمر هستند که از طرق دیگر به مایکروسافت دسترسی دارند، چه ویندوز باشد، چه تلفن همراه شان و چه اسکایپ. می تواند هر روز چیزهای مختلفی باشد. به عنوان مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، به این فکر می کنم که چطور مشتریان حس پشتیبانی و تعهد پیدا کنند، مثل طرفداران اکس باکس که یک کنسول بازی دارند.»

وی در مورد ویندوز می گوید قابلیت انجام بازی های اکس باکس وان روی پی سی ویندوز ۱۰، تلاش کمپانی در جهت گسترش جمعیت کاربران است. اسپنسر در لفافه می گوید که محتوایی هم برای پی سی گیمرها دارند اما تمام تعهد وی نسبت به اکس باکس وان و محتوای این کنسول خواهد بود.

در انتها به کنسول نسل بعد اشاره می شود: «کاملا انتظار دارم که کنسول دیگری از سوی ما ببینید. بهترین مشتریان ما، مشتریان کنسول اکس باکس هستند و من می خواهم آن ها را با اکس باکس وان و یا هر چه در آینده انجام می دهیم سرگرم نگه دارم.»

حین عرضه اکس باکس وان این خبر به گوش می رسید که شاهد عرضه آخرین کنسول مایکروسافت هستیم و از این به بعد همه چیز به سوی ابری شدن پیش می رود و پلتفرم اکس باکس هم ابری خواهد شد. با عرضه ویندوز ۱۰ که آخرین ویندوز لقب گرفته، این شایعات قوت گرفت و حالا اسپنسر مهر تکذیب روی تمامی این اخبار می زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج