۲۷۵۸۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی پرگل دورتموند برابر فرانکفورت

دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۴-۱ فرانکفورت را از پیش رو بردارد.

ورزش سه: دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۴-۱ فرانکفورت را از پیش رو بردارد.

در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی ۱-۱ رسیدند اما در نیمه دوم زردها سه گل زدند و یک پیروزی خانگی پرگل را جشن گرفتند.

بازی با حملات پی در پی دورتموند آغاز شد و آنها تا دقیقه ۵ توانستند با استفاده از متزلزل نشان دادن خط دفاعی و دروازه‌بان اینتراخت دو موقعیت توسط مخیتاریان و آوبامیانگ خلق کنند؛ با این حال دقیقه ۶ مسابقه این تیم میهمان بود که یک گل پیش افتاد. سانتر بلند هرادکی به سمت چپ دفاع دورتموند به صفروویچ رسید؛ او در یک ششم الکساندر مایر را یافت و این بازیکن هم توانست با باز کردن دروازه بورکی ششمین گل فصل خود را ثبت کند.

سه دقیقه بعد گونزالو کاسترو و مخیتاریان یک پاس عالی را برای اوبامیانگ مهیا کردند و او توانست گل مساوی را وارد دروازه حریف کند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود. دقیقه ۲۰ جاکا از فاصله سی متری و در حالیکه هیچکس مزاحمش نبود یک تنه به سمت دروازه دورتموند یورش برد و چیزی نمانده بود که گل دوم مسابقه به نام این مدافع چپ ثبت شود اما بورکی ضربه او را دفع کرد. دقیقه ۲۴ هوملس از فاصله بیست متری حرکت بی‌نقصی به عمق محوطه جریمه حریف آغاز کرد و بواسطه آوبامیانگ توپ را برای مخیتاریان مهیا کرد.

این بازیکن ارمنی هم کار را تمام کرد تا هیجان به تماشاگران استادیوم سیگنال ایدونا باز گردد. در ادامه باز هم زردپوشان میزبان بودند که توپ و میدان را در اختیار خود داشتند. آنها دقیقه ۴۰ هم چیزی نمانده بود دروازه‌بان حریف را تسلیم خود کنند اما ابراهام از راه رسد و با دشواری زیاد توپ آوبامیانگ را به بیرون زد. دقیقه ۴۴ اسلوبودان مدویویچ نه تنها با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد بلکه خطایی که در محوطه جریمه روی کاسترو مرنکب شد منجر به اعلام یک ضربه پنالتی برای دورتموندی‌ها شد، اما اوبامیانگ موفق به گل کردن این فرصت نشد و ضربه این مهاجم گابنی از کنار گوشه سمت راست دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با همان نتیجه مساوی ۱-۱ به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم شاگردان توخل یکه‌تاز زمین بودند. کاسترو، گوندوگان و هوملس در میانه میدان تلاش می‌کردند به سمت نیمه زمین حریف بازی‌سازی کنند و یاران فرانکفورت در مقابل به دفاعی فشرده روی آورده بودند. دقیقه ۵۷ پی‌یر امریک آوبامیانگ موفق شد روی سانتر گوندوگان که از فاصله ۲۵متری ارسال شد گل برتری دورتموند را به ثمر برساند. این هیجدهمین گل این بازیکن در فصل جاری بود. تنها چهار دقیقه بعد کاپیتان هوملس که اخیرا به دلیل اشتباهات فردی‌اش بارها مورد شدیدترین انتقادات قرار گرفته بود، توانست روی کرنر شینجی کاگاوا و پاس مخیتاریان گل سوم را وارد دروازه حریف کند. سه دقیقه بعد چیزی نمانده بود مخیتاریان روی حرکت بی‌نقص و آموزشی کاسترو زردها را چهار گله کند اما دروازه‌بان اینتراخت شانس آورد که توپ این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. بعد از این ضربه کمی از سرعت بازی کاسته شد اما توپ و میدان کماکان در اختیار دورتموندی‌های میزبان بود و تقریبا هیچ حرکت خاصی از فرانکفورتی‌ها دیده نشد.

در مقابل این دورتموند بود که در دقیقه ۸۶ به گل چهارم رسید. حرکت خوب پیشچک و ارسال او، به ضربه راموس، حساب کار ۴-۱ کرد؛ هرچند تصاویر تلویزیونی نشان داد که این گل آفساید بود. با این وجود، شاگردان توخل به یک پیروزی پرگل دیگر دست پیدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج