۲۷۵۸۶۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

یک گوشی بخرید؛ دو گوشی ببرید!

اپراتور موبایلی AT&T از هم‌اکنون جشن پایان سال میلادی را برگزاری کرده است و بر این اساس قصد دارد دو گوشی هوشمند را تنها با پرداخت قیمت یک گوشی به مشتریان خود بدهد.

موبنا: اپراتور موبایلی AT&T از هم‌اکنون جشن پایان سال میلادی را برگزاری کرده است و بر این اساس قصد دارد دو گوشی هوشمند را تنها با پرداخت قیمت یک گوشی به مشتریان خود بدهد.

اگر این خبر درست باشد، برای کاربران بسیار قابل ملاحظه خواهد بود. زیرا کاربران با این کار می‌توانند به‌ازای هر گوشی هوشمندی که خریداری می‌کنند یک دستگاه گوشی دیگر هم رایگان هدیه بگیرند.

این طرح برای بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار در نظر گرفته شده است. بنابراین مدل‌هایی مانند Galaxy S۶ و Galaxy S۶ active سامسونگ و همچنین آیفون ۶s اپل این تخفیف را شامل می‌شود.

زمانی که کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند را خریداری می‌کنند، می‌توانند گوشی دومی که قرار است هدیه بگیرند را تا همان قیمت به صورت آزادانه انتخاب کنند. البته در این زمینه نمی‌شود که به عنوان مثال یک دستگاه گوشی آیفون خرید و هدیه آن را از گوشی‌های ساسمونگ انتخاب کرد. زیرا گوشی اصلی و هدیه مربوط به آن باید ساخت یک برند باشند.

این طرح اندکی پیچیده است. ولی به هر حال، هر دو گوشی هوشمند به مدت ۲۴ ماه قفل می‌شوند تا فقط از خدمات شرکت مخابراتی AT&T استفاده کنند. بر اساس گوشی هوشمندی که کاربران انتخاب می‌کنند، هزینه ماهانه‌ای که باید در قبال آن بپردازند تا ۷۰ دلار هم افزایش میابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج