۲۷۶۰۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تارانتینو بازنشسته می شود

فیلمساز مشهور آمریکایی که از مدت‌ها پیش قول داده که بعد از ساختن ۱۰ فیلم از سینما کناره‌گیری خواهد کرد، گفته است که قصد دارد به رمان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی بپردازد.

خبرگزاری آنا: فیلمساز مشهور آمریکایی که از مدت‌ها پیش قول داده که بعد از ساختن ۱۰ فیلم از سینما کناره‌گیری خواهد کرد، گفته است که قصد دارد به رمان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی بپردازد.

کوئنتین تارانتینو سازنده فیلم «سگدانی» اعلام کرده که مایل است تئاتر «سگدانی» را روی صحنه ببرد. این فیلمساز آمریکایی قول داده که بعد از ساختن ۱۰ فیلم سینمایی از دوربین سینما خداحافظی کند.

به این ترتیب، تارانتینو باید بعد از فیلم «هشت منفور» که به زودی به روی پرده خواهد رفت، دو فیلم بسازد و از سینما خداحافظی کند. با در نظر نگرفتن آثار کوتاه و میان مدت تارانتینو مثل «مرغ‌ عشق‌های باندپیچی شده» و «تولد بهترین دوستم» و فیلم‌هایی که به‌عنوان کارگردان مهمان یا به صورت مشترک کارگردانی کرده است (از جمله «شهر گناه» و «مرگ‌ناپذیر») بعد از«سگدانی»، «داستان عامه‌پسند»، «جکی براون»، «بیل را بکش: بخش ۱»، «بیل را بکش: بخش ۲»، «اراذل بی‌آبرو» و «جانگو زنجیر گسیخته»، تازه‌ترین فیلم این کارگردان با عنوان «هشت منفور» که کمتر از یک ماه دیگر به روی پرده خواهد رفت، هشتمین فیلم اوست.

به گزارش گاردین، با آنکه کوئنتین تارانتینو از سال ۲۰۱۲ قول داده است که بعد از دهمین فیلم بلند سینمایی از پرده بزرگ خداحافظی خواهد کرد، این فیلمساز در مصاحبه اخیرش با هالیوود ریپورتر گفته است که قصد ندارد به این سادگی از دنیای هنر خارج شود.

وی گفته است: «من احتمالاً فقط ۱۰ فیلم می‌سازم، به همین خاطر از الان دارم برای اینکه بعد چکار کنم، برنامه‌ریزی می‌کنم. به همین علت است که دارم فیلم‌ها را می‌شمرم. دو تا فیلم دیگر دارم. می‌خواهم به جای خاصی که رسیدم، متوقف شوم.» تارانتینو در ادامه مصحبه توضیح داده است که اساساً قصد دارد بعد از کناره‌گیری از سینما رمان و نمایشنامه بنویسد و به کارگردانی تئاتر بپردازد.

تارانتینو و دو بازیگر «هشت منفور»؛ کرت راسل و تیم راث

تارانتینو در این مصاحبه از علاقه‌اش به اینکه «هشت منفور» را با بازیگرانی غیر از بازیگران فیلم فعلی روی صحنه تئاتر ببرد، گفته است و ابراز امیدواری کرده که اولین فیلم بلندش «سگدانی» (محصول ۱۹۹۲) را روی صحنه ببیند.

تارانتینو اخیراً از نقشه‌هایش برای ساختن سومین فیلم «بیل را بکش» پرده برداشته است. این کارگردان در دو ماه گذشته و پس از سخنرانی در تظاهراتی که برای دادخواهی افراد رنگین‌پوست کشته شده به دست مأموران پلیس در آمریکا برپا شد، با اتحادیه پلیس‌های آمریکا درگیر شده است و این درگیری همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج