۲۷۶۵۹۵
۹ نظر
۵۰۱۶
۹ نظر
۵۰۱۶
پ

«PMD»، پرونده بازِ بسته! +عکس

روزنامه وطن امروز در تیتر صفحه نخست خود با اشاره به بستن شدن پرونده هسته ای ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی باز هم نگران برجام شد و نوشت: «پرونده باز بسته!».

برترین ها: پیش‌نویس قطعنامه ۱+۵ برای بسته‌شدن موضوع پی‌ام‌دی در جلسه فوق‌العاده شورای حکام با اجماع و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ارزیابی نهایی خود از مسائل باقی مانده مربوط به برنامه هسته‌ای گذشته و حال ایران را چنین بیان کرد: آژانس هیچ اسناد معتبری دال بر اینکه این فعالیت‌های مربوط به توسعه یک وسیله انفجاری هسته‌ای در ایران پس از سال ۲۰۰۹ انجام شده است در دست ندارد. آژانس علاوه بر این هیچ اسناد معتبری مبنی بر انحراف مواد هسته‌ای در ارتباط با ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران به دست نیاورده است.

به گزارش برترین ها؛ وزیر امور خارجه ایران از صدور قطعنامه جدید شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که با خاتمه دادن به بررسی موضوعات باقیمانده گذشته (موسوم به پی ام دی)، فصل نوینی را در رابطه با پرونده هسته ای ایران و همکاری های کشورمان با آژانس می گشاید، استقبال کرد.او تاکید کرد: بر اساس این قطعنامه می‌توان به صراحت گفت موضوع جعلی ابعاد به اصطلاح نظامی برنامه هسته‌ای ایران، موسوم به پی‌ام‌دی، به تاریخ پیوسته است.

روزنامه وطن امروز در تیتر صفحه نخست خود با اشاره به بستن شدن پرونده هسته ای ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی باز هم نگران برجام شد و نوشت: «پرونده باز بسته!».

«PMD»، پرونده بازِ بسته! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      خدا دلواپسان را به راه راست هدایتشون کنه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه از روی جهل این کارا رو میکردن شاید میشد به معجزه خدا امید داشت.اما اینا منفعتشون در همینه.یعنی میخوان که همینجوری باشن

    • محمد

      کی اخه این کاغذ پاره رو میخونه !

    • بدون نام

      راست نوشته رفسنجانی

    • محمد

      اگر این روزنامه دلواپس.چند دفع از کارگران دفاع کرد و قلم زد بندگان خود بازنشته اهی فولاد چند ماه حقوق نگرفتن ... این روزنامه را ورق بزنید ایا در باره حق کارگران سخنی گفت چون کارگر ها برای اقای.رسایی سود ندارد ولی با این که مشکل هستی کشور اول از هم با درایت اقا وبعد وزارت خارج به نتیجه رسید وتمام بزرگان مرجع تشکر کردن نمیدانم اقا.رسایی وتیم شان از هم بیشتر میدانند اقارسایی امروز مطلبی در روزنامه خراسان از طرف اتاق بازرگانی گفت یکی از نماینده مجلس یک تجارت خانه مهم دارد و از سال ۹۰ مالیات خودش پرداخت نکرد وحال عدی راجمع کرد مقلط کنند که مالیات پرداخت نکنند پس مالیات مال کارمند وبدبخت بیچارهاست ن چرا از اینها مطلب نمی زنید واخر کلام به امید خدا کشور رونق میگیرد

    • احسان

      خدا دلواپسان را به راه راست هدایتشون کنه...

    • احسان

      خدا دلواپسان را شفاشون بده یا به راه راست هدایتشون کنه...

    • بدون نام

      درود بر برتربینها واقای هاشمی.

    • ایرانی

      خدا شما ها را شفا بده که این قدر ساده هستید که فکر می کنید همه چیز تمام شده یک سال دیگه بهتون میگم امریکا چطور زیرش میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج