۲۷۶۶۴
۵۲ نظر
۵۰۵۹
۵۲ نظر
۵۰۵۹
پ

۱۰ تصور رایج در مورد خیانت

آیا مردان بیشتر از زنان خیانت می کنند؟ آیا اعتراف به خیانت کار درستی است؟ آیا خیانت همیشه به مسائل جنسی مربوط است؟ در اینجا به ۱۰ تصور رایج در مورد خیانت و سپس به واقعیت ها اشاره می کنیم.

10 تصور رایج در مورد خیانت



برترین ها: آیا مردان بیشتر از زنان خیانت می کنند؟ آیا اعتراف به خیانت کار درستی است؟ آیا خیانت همیشه به مسائل جنسی مربوط است؟ در اینجا به 10 تصور رایج در مورد خیانت و سپس به واقعیت ها اشاره می کنیم.

تصور 1: افراد خیانت می کنند چون از محیط خانه راضی نیستند

10 تصور رایج در مورد خیانت

این امر معمولا در مورد خانم ها صادق است. یعنی خانم هایی که مدت طولانی از ازدواجشان می گذرد، اگر از ازدواج خود راضی نباشند ممکن است به خیانت روی آورند. اما در مورد آقایان این قضیه لزوما درست نیست. یعنی بسیاری از آقایان با اینکه همسر خود را دوست دارند و از زندگی مشترک خود راضی هستند بدشان نمی آید که از بعضی فرصت ها استفاده کنند. در تحقیقی که در این زمینه انجام شد، ۵۶ درصد از مردان خیانتکار اعتراف کردند که ازدواج خوبی داشته و از زندگی مشترکشان راضی هستند .

تصور ۲: مردان بسیار بیشتر از زنان به همسرشان خیانت می کنند

شاید در گذشته اکثر خیانت ها را مردان مرتکب می شدند ولی امروز نوعی تعادل بین دو جنس در حال شکل گیری است. چرا؟ چون خانم ها هم درست به همان دلیلی که مردان خیانت می کنند، به خیانت رو می آورند: هیجان. البته دلایل دیگری نیز برای خیانت خانم ها وجود دارد: ممکن است از زندگی مشترک خود ناراضی باشند و آن توجه و علاقه ای را که می خواهند از شوهر خود دریافت نکنند. شاید هم بخواهند به نوعی خود را اثبات کنند و عزت نفس از دست رفته خود را دوباره به دست آورند.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که خانم ها هنوز نسبت خیانت محتاط ترند و بیشتر از آقایان دچار احساس گناه و عذاب وجدان می شوند.

تصور ۳: مسائل جنسی تنها انگیزه برای خیانت است

10 تصور رایج در مورد خیانت

مسلما در بعضی موارد مسائل جنسی دلیل و انگیزه خیانت است، ولی این امر همیشه صادق نیست. مثلا ممکن است افراد به این دلیل خیانت کنند که می خواهند چیزی را که در زندگی مشترک به دست نیاورده اند به دست آورند. البته تعریف این کمبود آسان نیست و در اکثر موارد فرد خیانتکار خود از این نیاز بی خبر است. همچنین بعضی افراد خیانت می کنند تا آنچه را در کودکی یا جوانی از دست داده اند دوباره به دست آورند. بعضی افراد هم به همسر "ایده آل" خود خیانت می کنند چون از ایده آل بودن خسته شده اند. به هر حال مسائل جنسی تنها دلیل خیانت نیست.

تصور ۴: مردی که به همسرش خیانت می کند او را دوست ندارد

شاید در وهله اول چنین فکری به ذهن یک خانم برسد ولی این قضیه همیشه صادق نیست. در واقع بعضی افراد به راحتی عشق را از مسائل جنسی جدا می کنند، یعنی داشتن یک رابطه جنسی بر علاقه ای که به همسرشان دارند تاثیری نمی گذارد. خیانت یک مرد لزوما به معنای بی علاقگی به همسرش نیست، ولی مسلما به معنای بی احترامی به او هست. فرد خیانتکار برای تعهدی که نسبت به همسر خود پذیرفته و پیوندی که با او بسته است احترام قائل نیست.

تصور ۵: می توان احتمال خیانت را به صفر رساند

10 تصور رایج در مورد خیانت

شما می توانید احتمال خیانت را در رابطه تان کم کنید ولی هرگز نمی توانید آن را به صفر برسانید. بهترین راه چیست؟ اینکه انتخاب درستی داشته باشید. اگر فرد مناسب را انتخاب کنیم، دیگر لازم نخواهد بود همواره برای راضی نگه داشتن او تلاش کنیم و اضطراب خیانت او ما را آزار نخواهد داد. عواملی مانند اخلاقیات، سیستم ارزشی و سوابق خانوادگی تاثیر بسیار مهمی بر پایبندی فرد به روابط زناشویی او دارد.

تصور ۶: اگر او سابقه خیانت دارد به شما نیز خیانت خواهد کرد

این تصور تقریبا همیشه درست است. اگر او قبلا به کسی خیانت کرده و هرگز در مورد رفتارش احساس تاسف و پشیمانی نداشته است، به احتمال قوی با شما نیز همین رفتار را خواهد داشت.

تصور ۷: همیشه باید به خیانت اعتراف کرد

10 تصور رایج در مورد خیانت

اگر همسر شما کاملا به شما مشکوک شده یا خیانت شما به او اثبات شده است، بهتر است زبان به اعتراف بگشایید. اگر خودتان دهان باز کنید و اعتراف کنید، احتمال اینکه او شما را ببخشد بیشتر خواهد بود. اما اگر احتمال اینکه او به خیانت شما پی ببرد کم است، بهتر است سکوت کنید چون پی بردن به خیانت شما اعتماد او را برای مدت ها یا حتی همیشه از بین خواهد برد .
بعضی ها اعتراف می کنند تا وجدان خود را راحت کنند. درست است که اعتراف به ما کمک می کند تا از احساس گناه رهایی پیدا کنیم، ولی دانستن این اتفاق درد و رنج زیادی را به طرف مقابل وارد خواهد کرد. پس بهتر است سکوت کنیم و عواقب اشتباه خود را به تنهایی تحمل کنیم.

تصور 8: خیانتی که فاش نشود اهمیتی ندارد

اگر کسی پی به خیانت ما نبرد، و همه چیز با خوبی و خوشی تمام شود، دیگر خیانت اهمیتی نخواهد داشت؟ پاسخ این سوال کاملا به شخصیت شما بستگی دارد. اگر واقعا احساس می کنید که کار اشتباهی انجام نداده اید، شاید پاسخ این سوال مثبت باشد. این نظریه تنها یک اشکال دارد: تعداد افرادی که واقعا معتقدند خیانت کردن اشکالی ندارد بسیار کم است. اکثر کسانی که خیانت می کنند می دانند که کارشان درست نیست. وقتی خیانت می کنیم، طرف مقابل به نظر ساده، خوش باور، آسیب پذیر و حتی بدبخت می آید. یک رابطه خوب بر اساس احترام دوطرفه استوار است، نه احساس ترحم.

تصور9: فکر کردن راجع به شخصی غیر از همسر به معنای آمادگی برای خیانت است

بسیاری از روانشناسان می گویند خیانت در ذهن انسان شروع می شود. وقتی به کسی فکر می کنیم، او را ایده آل فرض می کنیم و ممکن است کم کم خواهان ارتباط با او در دنیای واقعی شویم. اگرچه ممکن است آنچه در دنیای واقعی با آن روبرو می شویم، با آنچه که در رویاهایمان داشته ایم متفاوت باشد.

تصور10: خیانت می تواند رابطه را "حفظ کند"

10 تصور رایج در مورد خیانت

این جمله بهانه ای است که بسیاری از افراد خیانتکار خیانت خود را با آن توجیه می کنند. اما خیانت در واقع به معنای شکستن یک پیمان، دروغ و سواستفاده از اعتماد دیگران است. حتی کسانی که بعد از یک خیانت همچنان ارتباط خود را حفظ می کنند، تا مدت ها و حتی تا همیشه دچار احساس خلا، ناراحتی، غم و احساس گناه هستند.

با توجه به نکات بالا، می توان گفت بررسی دلایل خیانت طرف مقابل و کنار هم چیدن آنها می تواند به ما کمک کند تا ببینیم از آنچه قبلا داشته ایم چه چیز باقی مانده است. افراد خیانت می کنند تا خود را از نو بسازند، یا کسی باشند که دوست دارند باشند. همسر شما کسی است که مدت ها با شما زندگی کرده و شما را به همان صورتی می بیند که در اوایل آشنایی بوده اید، نه کسی که الان هستید. شاید افراد خیانت می کنند تا از نو شروع کنند؛ ولی به چه قیمتی؟ این سوالی است که همه همسران باید از خود بپرسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیانت با اعتماد شروع میشه. وقتی بهت خیانت میشه دیگه نمی تونی اعتمادکنی. یادمون باشه به دست آوردن اعتماد دیگران سخته ولی از دست دادنش خیلی آسونه.

      پاسخ ها

      • Melody

        ++++++++++++++++++

    • پیمان

      حیف از طلا که خرج مطلا کند کسی حیف از کسی که رنج برد بهر ناکسی

    • nafise

      ناشناس جون باهات موافقم به امید روزی که دیگه خیانت نباشه

    • ناشناس

      همسرم در دوران نامزدی شیطنت کرد با اونکه بی نهایت دوستم داشت و داره ولی با گذشت چند سال هنوز نتونستم اون قضیه رو فراموش کنم و با کوچکترین اتفاقی که می افته حس می کنم قراره دوباره تکرار بشه ، اعتمادم بهش کمرنگ شده و بخودش بارها گفتم توجیه اون اینه که من کینه ای هستم و بچه که نتونستم فراموش کنم . از همه دوستان خواهش می کنم قدر اعتماد دیگران رو بدونید و به احساسات اطرافیانتون بخاطر شیطنت بی احترامی نکنید .

    • سپیده 2

      تو زندگی مشترک هیچ چیز به اندازه خیانت دل آدم رو نمی شکنه و باعث اشک و غم نمیشه...ولی فراموش نکنیم کسی که لیاقت اشکای ما رو داشته باشه اصلا اشک ما رو در نمی آره. پس در انتخاب همسر و عشق دقت کنیم.

    • امير

      اين ناشناس ها اگه يه اسم بزنن برا خودشون ميميرن؟!
      با اين ناشناس ها موافقم.
      خيانت هييييييچ توجيهي نداره. (شرائط ايجاد كرد و بهم توجه نداشت و مثل قبل نيست و مشكل روحي دارم و نيازم رو تامين نميكنه و كينه اي و حواسم نبود و زندگي مدرن همينه و ...) دورغه.
      جديدا اسم خيانت شده : يك اشتباه يا عدم توجه همسر كه بايد ببخشي و فراموش كني وگرنه متهم ميشي به كينه اي بودن يا عدم درك طرف مقابل

    • nazaniin

      به نظر من خیانت می کنن خیانت کن چشم در مقابل چشم تا ادب شوند مردها دیگر خیاننت نکنن .

      پاسخ ها

      • سپیده 2

        آفرین نازنین جان کاملا حرفت درسته. باید طعمشو به خود مردها چشوند چون تا طعمشو نچشن نمی فهمن درد بی وفایی یعنی چیه.

      • 120

        مردی که مرد باشه با خیانت شریکش (به هر دلیلی), ترکش میکند.

      • زیبا

        ++++++++++++++++

      • مائده

        من مخالفم چون اول خودمون عذاب ميكشيم تلافي خيانت مثل پرتاب زغال به شخص مقابل كه اول دست خودمون ميسوزه بعداگه نشونه گيري خوب باشه به اون برخوردميكنه

      • 19-

        چه جالب لج و لج بازی توی خیانت عذابش و شما میکشید صفاشو کسای دیگه دادو جان

      • دل شکسته

        یعنی برای گرفتن حال همسر هم خودمون رو به گناه بندازیم هم یک انسان دیگه رو به گناه دعوت کنیم وهم اگه طرف همسری داشت دل او روهم بشکنیم؟
        من این راه رو قبول ندارم این چرخه آغاز شکستن اعتمادها و دل هاست من افراد خائن رو به خداوند قهار واگذار میکنم او بهترین منتغم هست.

    • شارا جونی

      وقتی به کسی خیانت کردی . باخودت نگو که اون چقدر احمق بود یکم فکر کن و بعد خودت میفهمی که اون چقدر به تو اعتماد داشت

    • مهتا

      منم با نازنین موافقم مردها ها باید بفهمند خیانت کردن به اونها چه حسی بهشون می ده به نظر من خیانت در اوج اعتماد اتفاق می افته یه وقتایی آدم به یکی اونقدر اعتماد داره که اصلاً فکر نمی کنه بهش خیانت کنه اما افسوس که...

    • زیبا

      خیانت کرد ، خیانت کن !
      تا طعمی را که او چشیده ، بچشی!
      هرچند طعمش تلخ است ، اما میتوانی برای او تلخ ترش کنی!

    • مائده

      منم19سال سن دارم 15سالگي ازدواج كردم شب سالگردازدواجمون همسرم بايه زن32ساله بود بعدازيك سال كامل بخشيدمش وزندگي قشنگي داشتيم تااينكه بعداز3سال خواستيم عروسي كنيم عروس عمم كه29سال سن داشت باهمسرم رابطه برقراركرد ومن توماه عسل متوجه شدم وهرچي تلاش ميكردم كه مطمئن بشم بيشترحال بدي ميكشيدم ازچشمكاكه جلوي چشمم بهم ميزدن و.....خيلي عذاب كشيدم تااينكه خودشون اعتراف كردند الان8ماهه ازين موضوع ميگذره منم ناخواسته باردارشدم وشب وروزياداون لحظات ميافتم وزجرميكشم وگريه ميكنم همسرمم اصلا دليلي واسه توجيه نداره وهمش پشيمانيشو ابراز ميكنه ولي من قلبم شكسته بازم دوستش دارم واصلا دوست ندارم قبول كنم كه چقدربي دليل مني كه اخلاق وزيباييم توفاميل تك بودرا شكست درضمن دوستان زن بامرد فرق ميكنه وقتي عهدي ميبنده سخت ميتونه بزنه زيرش وتلافي كردن كاري مثل اينه كه بخواي يه زغال روشن رابه سمت كسي پرتاب كرد اول دست خودت ميسوزه بعداگه نشونه گيريت خوب باشه به اون شخص پرتاب ميشه يادتون هم باشه يه زن تموم عواطف وداراييش راصرف اين روابط ميكنه ويه روز به خودش ميادكه حس ميكه بي ارزش شده وداره عذاب ميكشه كه رهابشه ولي ديگه رهايي ممكن نيست........

    • مستانه

      اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست ! (شکسپیر)

    • maryam

      بسیار عالی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        afarin!

    • maryam

      بسیار عالی بود

    • ليلي

      راست ميگي خيانت قابل گذشت نيست بايد خيانتي بدتر از خودش بكني تا عذاب خيانت رو بفهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        afarin! movafegham

    • فاطمه

      کسی که خیانت کرد میشه مثل یه زباله که هر چقدر تو زندگیت بمونه بوی تعفنش بیشتر اذیتت میکنه پس خیلی زود بزاریدش کنار وگرنه محبوری سالها در کنار سطل زباله زندگی کنی.
      همیشه دعام اینه که کسی بهم خیانت نکنه مخصوصا همسرم

    • هاله

      سلام . به نظرتون چت کردن هم خیانته؟من نامزد دارم ولی چت هم میکنم.عذاب وجدان دارم

      پاسخ ها

      • 120

        بیچاره نامزدت
        خدا کنه 1 جوری بفهمه که تو داری بهش خیانت میکنی.
        برای تو هم متاسفام

      • بدون نام

        درسته که در چت روم ادمهای بی قیدو لاابالی زیاد هستند اما هر چت کردنی هم خیانت نیست عده ای هم برای درددل کردن نیاز به همدردی چت می کنند هاله خانم مطمئنا شما از دوران مجردی چت می کردید و حالا هم این عادت رو ادامه می دهید.اولین نتیجه این کار اینه که از شیرینیهای دوران نامزدیت محروم می شی .در دوران خیلی مهمی قرار داری پایه های زندگی مشترکت در حال ساخته شدنه و تو جای دیگه ای مشغول سرگرمی بی نتیجه ای هستی حتی اگر هیچ کار اشتباهی هم انجام ندی این کار الان برای تو مثل سوار شدن به قطارشهربازی هست که ازش لذت می بری اما به هیچ کجا نمی رسی . اراده ات رو نشون بده و برای نجات زندگیت یه قدم بزرگ بردار .و هیچ وقت شوهرت رو با هم صحبت هات در چت روم مقایسه نکن صداقت مهمترین چیزه که اصلا به وجودش در چت روم هیچ اعتبار و اعتمادی نیست . موفق باشی دخترم

      • بدون نام

        دركت ميكنم نامزدي بدترين دوران زندگيه منم همين دردا داشتم وبعدازعروسي چت برام يه كارخيلي خنده دارومزخرف شدالان1ساله حتي اه كسي رادرحال چت ببينم خودم راسرزنش ميكنم كه بيهوده سررم بودم ووقتم تلف شد

    • فرشته

      هاله جون سلام من هم مدتی با همین موضوع دست به گریبان بودم البته کنارگذاشتم اما می خوام نظر دوستان رو در این مورد بدونم ایا چت مصداق خیانت هست ؟

      پاسخ ها

      • دل شکسته

        حرکت شیطان قدم به قدمه بله چت کردن میتونه مقدمه خیلی انحرافات باشه این همه افرادی که خیانت کردن به یکباره از کره مریخ که طرفشون رو پیدا نکردن از محیط هایی که امکان ارتباط زن ومرد بوده تو این تله افتادن شما ببین دوست داری همسرت به جای اینکه وقتش رو با شما بگذرونه بره تو چت روم ها و با خانم های دیگه درد ودل کنه؟ مسلما نه اگه نیاز به مشاوره هست باید رفت پیش روانشناس و مشاور .

    • جمال

      سلام خوبین،
      من همین دیروز بود که نامزدم بهم خیانت کرد و همش داره التماسم میکنه که ببخشمش وگر نه خودشو میکشه بخدا داغون شدم داغون داغون کسی میتونه کمکم کنه دارم از ناراحتی می میرم ترو خدا اگر کسی تجربه داره کمکم کنه

      پاسخ ها

      • هدیه

        بزار خودش را بکشه هرگز این کار را نمی کنه برای اینکه تو را بتر سونه می گه خودم را می کشم مردی که خیانت کنه معتاد می شه وتکرار خواهد کر

    • الهام

      همسر من هم خیانت کرد ولی با اینکه خیلی سخت بود سعی کردم ببخشمش و خیلی هم از این کارم راضی هستم چون اونم خیلی پشیمون شده توصیه میکنم یکبار دیگه به همسراتون فرصت بدین و به خدا توکل کنید ضرر نمی کنید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اكر معذرت نخواست چي

    • صدف

      کسی که بعد از خیانت احساس پشیمونی میکنه رو میشه بخشید.اما با کسی که بعد از کلی قول و قرار توی چشمات نگاه میکنه و بدون هیچ ناراحتی و حتی یه عذرخواهی کوچیک میگه من با یکی دیگه ازدواج کردم باید چه کار کرد؟؟!!!

    • سیب تلخ

      هی............خیانت خیلی تلخه خیلی خیلی خیلی گفتنش آسونه ولی باورش آدمو میسوزونه قدرهمدیگرو بدونید که زندگی فقط همینه*عشق*جدایی*نفرت

    • sana

      من با پسری دوست بودم خیلی دوسش داشت ولی اون رفت وازدواج کرد حالا هر وقت من ومیبینه دنبالم راه می افته حتی نگاشم نمیکنم چون میدونم ارزشش از اون ی نگاه هم کمتره اگه قرار بود وفا داشته باشه به همسرش وفا دار بود

    • بالیکا

      اگه عاشقین .اگه کنارش حسه خوبی دارین اینو با هیچ چیزی عوض نکنید.جواب های هو نیس .

    • احسان

      مرد باید با غیرت باشد و زن هم باشید با حیا باشد اسلام همه ی این مشکلات را حل کرده بجای مشاور یک بار برید سراغ راه هایی که الله متعال که شما رو خلق کرد و از ویژشگی های شما آگاه هست

    • بدون نام

      سلام شوهر منم سال پیش بهم خیانت کرد ولی از یک مشاور کمک گرفتم و زندگیمو دوباره به حال سابق در اوردم ولی اون دختر مطلقه بازم داره به شوهرم اس میده و با هم رابطه دارن دارم بازم مثل پارسال میشم داغون شدم دیگه نمیتونم تحمل کنم همه کارهایی که مشاور میگفت رو کردم ولی بعد یه سال دوباره برگشتم سر خونه ی اول شما میگید چکار کنم بچه هم دارم

    • sayeh

      هیچ چیز تو دنیا بدتر از خیانت نیست . همیشه خیانت تو اوج اعتماد اتفاق میوفته خیلی بد به کسی که اعتماد میکنی بد یه مدت بهت خیانت کنه

    • یک بدبخت

      یک پسر بدبخت هستم که پدرم به مادرم خیانت می کنه نمیتونم بگم حالا درک میکنم دردی که بدتر از مرگه خیانته

    • مونا

      ای بابا منو دعا کنید که مرد متاهل میخواست باهام دوست بشه زدم شتکش کردم به دیوار.

    • دل شکسته

      خدا هر چی خیانت کاره رو از رو زمین برداره زن من با داشتن 3rd بچه به من خیانت کرد بد تر اینکه با برادر زاده و خواهرزاده خودم اینکار کرد دیگر دارم دیوانه میشم طلاقش دادم حالا من موندم سه تا بچه و بی آبروی واشک الان 8ماه فهمیدم هنوز کارم گریه از شب تا صبح

    • غلام

      از بعضی نگارش های تابلوی متن، واضحه که به جز دو سه مورد همه ی نظراتو یک نفر نوشته
      حداقل یکی وارد تر استخدام کنین!!!

    • بدون نام

      سلام دوستان من در جوانی شاگرد دختر داشتم کار مکردم یکی دو بار لمسش کردم اونم کوچک بود منم ولی بعد از راه خدا آگاه شدم دست برداشتم جای رسیدم که نماز شبم چند وقت غذا نمشد خلاصه همگی منو اذیت مکردن بخصوص پدرم و اطرافیان مگفتن .......وووو چون زیاد تعنه نزدن دست برداشتم کم کم با رفیق بد سرو کار گرفتم خلاصه با خواهر زن دایم دوست شدم یگ بار لمسش کردم و یکی دو تا دیگه هم همین طور خلاصه قبل از ازدواج خیلی دوست داشتم ازدواج کنم ولی زن باسواد زیبا مومن نشد کلی نقشهام بهم خورد کسی که مخواستم ندادن بمن خلاصه قبل از ازدواج احترامی خوبی داشتم در فامیل و همسایه گان خدا حفظ کرده بود ازدواج کردم نه به خواسته خودم به خواسته خواهرم و پدرم مادرم نداشتم از 8 سالگی مادرم جدا شده بود خلاصه همسایه داشتم هر وقت با یک وضعیت میامد آستین نداشت گاهی حتا میرفتم شب خونشون شوهر دار بود بمن عتماد داشتن یک شب دیر آمدم خونه در زدم اون در باز کرد دست خودم نبود مخواستم لمسش کنم جیق زد فهمیدن خلاصه منم فردا به یک دوست خود گفتم از لهاز پشیمانی اونم به همگی گفت حتا به خانواده اش برادر همسایه ما قبلا به خواهرم حرف درست کرده بود اونم آشکار شده خلاصه الان گاهی به خودم میگم چرا اون به خواهرم حرف درست کرده خوب کردم بیشتر وقتها خودمو نمیبخشم حتا رفتم به اخند منطقه خود گفتم بیا پادر میانی کن که دست همگی اقوامش ببوسم اشتباه کردم نکرد الان هر وقت میبینمش میسوزم چرامن ایجوری کردم از اون شاگرد هم بعد 12 سال خانواده اش خبر شدن الان باز گناه ی بالا تر کردم بچه بازی خلاصه چون زنم بامن درست رفتار نمکرد فیلم بد نگاه مکردم وووو خلاصه الان عذاب وجدان گرفتم چکار کنم تکلیف چیست شما بخدا قسم کمکم کنم آبروم رفته

    • مونا

      سلام من خیلی به شوهرم شک میکردم توی فضای مجازی بایه کسی به اسم مشاورچت کردم راجب مشکلم گفتم که به شوهرم شک میکنم اونم به من گفت منم یه نفرصیقه کرده بودم ولی زنم منوبخشیدبعدش ازمن یه سری سوالات پرسیدحالامن عذاب وجدان گرفتم که نکنه زن اون مشاوره چتای ماروخونده باشه زندگیشون خراب شده باشه این فکرداره داغونم میکنه توروخداکمکم کنیدفقط یه شب چت کردیم لعنت به فضای مجازی که مردم بدبخت کرده

    • مونا

      سلام من خیلی به شوهرم شک میکردم توی فضای مجازی بایه کسی به اسم مشاورچت کردم راجب مشکلم گفتم که به شوهرم شک میکنم اونم به من گفت منم یه نفرصیقه کرده بودم ولی زنم منوبخشیدبعدش ازمن یه سری سوالات پرسیدحالامن عذاب وجدان گرفتم که نکنه زن اون مشاوره چتای ماروخونده باشه زندگیشون خراب شده باشه این فکرداره داغونم میکنه توروخداکمکم کنیدفقط یه شب چت کردیم لعنت به فضای مجازی که مردم بدبخت کرده

    • بدون نام

      من خیلی احساس ناراحتی میکنم

    • عاطفه

      فقط توکل به خدا و مثبت اندیشط همه چیودرست میکنه....قول میدم بهتون

    • فرینا

      خیانت ریشه ی زن رو میسوزونه .حتی اگه شوهر فرشته بشه ..هیچ وقت اون درد آروم نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج