۲۷۶۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پیشنهـادهـایی از بازار عـطـر برای بانـوان

زنانه های پُر طرفدار

با نزدیک شدن به فصل گرما مجموعه‌ای از بهترین عطرهای حال حاظر بازار ایران را به صورت یکجا به شما معرفی کرده و امیدواریم کمکی باشد برای انتخاب هرچه بهتر یک هدیه زیبا برای آنان که دوستشان دارید.

زنانه های پُر طرفدار

زنانه های پُر طرفدار

hermes Merveilles

این عطر به صورت برعکس با رایحه چوب بلوط، سرو و چوب خس خس و رایحه دوم عنبر سائل و رایحه پایانی لیمو سیسیلی پرتقال تلخ و فلفل صورتی بسیار منحصر به فرد همانند اسمش آبی عجایب شمارا متمایز جلوه می دهد.


Ambr j.delpozo

این عطر در ابتدا با رایحه خنک ترنج، نارنگی و هل شروع شده و پس از دقایقی رایحه گل زنبق، گل صدتومانی و چای سبز را احساس می کنید و در انتها رایحه منحصر به فرد انبر و چوب سدر را تجربه خواهید کرد


Idylle duet

این عطر با رایحه اصلی گل رز و نعنای هندی و با رایحه دوم رز بلغاری و رایحه سوم نعنای هندی گل رز و رایحه چوبی گل رز با ماندگاری بسیار بالا در سایز‌های ۳۵ میل و ۵۰ میل ساخت ۲۰۱۱


moschino

این عطر با رایحه خنک توت قرمز برگ‌های بنفش هل و با رایحه میانی گل سوسن بادام تلخ و یاسمن با رایحه ماندگار گل آفتابگردان و مشک رایحه بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.


loewe Loco

این عطر با رایحه لیمو سیسیلی و فلفل صورتی آغاز شده و به رایحه گل‌های مگنولیا ،یاسمن، رز فرزیا و پرتقال آفریقایی تغییر رایحه می دهد و در پایان رایحه هل، نعنای هندی و چوب سدر را می‌توان احساس کرد.


guerlaon insolence

این عطر با رایحه اولیه تمشک و گل بنفشه و رایحه دوم گل بنفشه، رز و شکوفه پرتقال بسیار مدرن و جوان‌پسند برای بانوان مغرور و امروزی و رایحه گل زنبق و گل توتکا شما را متمایز خواهد کرد.


Loco loewe

این عطر با رایحه اصلی گل رز و نعنای هندی و با رایحه دوم رز بلغاری و رایحه سوم نعنای هندی گل رز و رایحه چوبی گل رز با ماندگاری بسیار بالا در سایز‌های ۳۵ میل و ۵۰ میل ساخت ۲۰۱۱


Escale a' portofino dior

این عطرکلاسیک خنک با رایحه ابتدایی ترنج، بالنگ و رایحه میانی شکوفه پرتقال، بادام تلخ و با رایحه سرو مشک و چوب سدر رایحه مرکبات جزایر ایتالیا را برای شما به ارمغان می آورد.


stendhal elixir noir

این عطر بر اساس گل ارکیده با رایحه ارکید درست شده است و با رایحه ماندگار نعنای هندی رایحه های چوبی مشک و کهربا ماندگاری بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.


valentino rock'n dreams

این عطر چهارمین عطر از لاین رامنتیک با رایحه هلو و دارچین و با رایحه ماندگار وانیل و رایحه های چوبی شمارا منحصر به فرد جلوه می دهد


loewe 7

این عطر با رایحه ابتدایی فلفل و سیب قرمز و حس خوب گل زنبق، عود و گل رز در رایحه دوم و با مشک و ترکیبی از رایحه‌های چوبی از جمله چوب سدر تا ساعت‌ها همراه شما خواهد شد.


Veyage d hermes

این عطر قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان با رایحه لیمویی ادویه‌ای و هل و رایحه دوم چای گلی و گیاهی و در انتها با رایحه مشک و چوب سفید و شبیه به اسمش رایحه متضاد را ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج