۲۷۶۷۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ماجرای سکه‌‌های مهدی هاشمی در اوین

یاسر هاشمی که فرزند پنجم آیت الله هاشمی رفسنجانی است در بخشی از گفتگوی خود با «ایسنا» درباره وضعیت مهدی هاشمی (برادرش) در زندان و ماجرای سکه های حاشیه سازی که وی با خود به داخل زندان برده بود توضیحاتی ارائه کرد.

برترین ها: یاسر هاشمی که فرزند پنجم آیت الله هاشمی رفسنجانی است در بخشی از گفتگوی خود با «ایسنا» درباره وضعیت مهدی هاشمی (برادرش) در زندان و ماجرای سکه های حاشیه سازی که وی با خود به داخل زندان برده بود توضیحاتی ارائه کرد.

بخشی از گفتگوی یاسر هاشمی در ادامه می آید:

از مهدی چه خبر؟ هرچند وقت یک بار به ملاقات او می‌روید؟ وضعیت دیدارها چگونه است؟

مرتباً با مهدی تماس تلفنی داریم و این تماس‌های تلفنی نیز با محدودیتی مواجه نیست. ملاقات‌های حضوری‌مان نیز شنبه‌هاست که مقداری با دشواری انجام می‌شود و مقررات این دیدارها را مقداری سخت می‌گیرند و شرایط برای ما مهیا نمی‌شود که به طور مرتب ملاقات حضوری داشته باشیم.

شرایط ملاقات با زندانی‌ها سخت است یا بطور خاص این سخت‌گیری‌ها برای ملاقات‌های مهدی هاشمی لحاظ می‌شود؟

من و برادر و خواهران مشکلی در این زمینه نداریم ولی به دلیل مسیر منتهی به محل ملاقات که بیش از ۳۰ پله وجود دارد، شرایط برای ملاقات مادرم فراهم نیست و مسئولین زندان نیز همکاری در این زمینه از خود نشان نداده‌اند.

آیا آقای هاشمی تا به حال به ملاقات مهدی رفته‌اند؟

نه؛ پدر تا به حال به ملاقات نرفته است. مادر نیز در این مدت به دلیل شرایطی که اشاره کردم فقط یکبار موفق شده که به ملاقات مهدی برود. از روند ملاقات‌ها راضی نیستم، به نظر من این امکان وجود دارد که مقداری در روند انجام این ملاقات تسهیلاتی فراهم کنند.

پدرتان به دلیل شرایط ملاقات تا به حال به دیدار مهدی نرفته‌اند یا دلیل دیگری دارد؟

تا به حال نه مهدی خواسته که پدر به ملاقات او برود و نه خود آیت‌الله خواسته‌اند که به ملاقات او بروند؛ اما مرتباً‌ارتباط تلفنی دارند.

چندی پیش در بازرسی که از سلول مهدی هاشمی، تعدادی سکه و یک تلفن همراه کشف شد، توضیحی در این رابطه می‌دهید؟

مهدی تقریباً حدود ۶ میلیون تومان سکه یک گرمی به همراه خود به زندان برده است که آن هم با به توصیه افرادی که تجربه حضور در زندان داشتند صورت گرفت. آن‌ها گفته بودند که بد نیست مبلغی پول همراه خود ببرد؛ چرا که او ۱۰ سال حکم دارد و بالأخره ممکن است لازمش شود. مهدی این تعداد سکه‌ها را در کنار تلفن همراه بصورت علنی به سلول خود برده بود و هیچ کار پنهانی در این رابطه انجام نداده است.

او همه وسایل خود ر ا در ساکی که جلوی در ورودی زندان به صورت کامل بازرسی شده است، با خود به داخل سلول برده بود. با این وجود من نمی‌دانم که چرا این خبر با موضوع کشف و با هیاهو مطرح شد. الان نیز ما هرچه برای مهدی به زندان می‌فرستیم به طور کامل بازرسی می‌شود. به نظر من عده‌ای قصد داشتند حاشیه جدیدی در رابطه با مهدی هاشمی ایجاد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج