۲۷۶۸۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پاداش ۳۶۵ میلیون دلاری بابت پنج سال کار!

اگر خانم میر بتواند نظر مثبت هیئت مدیره یاهو را جلب کند و یک سال و نیم دیگر در این پست باقی بماند، آنگاه موفق خواهد شد که ۳۶۵ میلیون دلار بابت تلاش های پنج ساله اش در این کمپانی دریافت نماید.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: یاهو این روزها حال و روز خوشی ندارد و هیئت مدیره آن بناست که تصمیمات مهمی را در مورد آینده این شرکت و همچنین خانمی که سکانداری آن را بر عهده دارد اتخاذ نمایند.

پاداش 365 میلیون دلاری بابت پنج سال کار!

اگر خانم میر بتواند نظر مثبت هیئت مدیره یاهو را جلب کند و یک سال و نیم دیگر در این پست باقی بماند، آنگاه موفق خواهد شد که ۳۶۵ میلیون دلار بابت تلاش های پنج ساله اش در این کمپانی دریافت نماید.

این رقم را اریک جکسون اعلام کرده که از مدیران عالی رتبه شرکت SpringOwl است و در زمینه مدیریت دارایی فعالیت دارد و دفتر اصلی اش هم در نیویورک واقع شده.

جالب است بدانید که چندی پیش، جکسون یک فایل ارائه ۹۹ صفحه ای را برای هیئت مدیره یاهو ارسال کرد و در آن نشان داد که چرا این شرکت باید ماریسا میر را از سمت مدیر عاملی عزل کرده و به فکر جانشینی برای وی باشد.

جکسون در این فایل ارائه یادآور شده که اگر اعضای هئیت مدیره هشدارهایش را جدی نگیرند و خانم میر بتواند ۵ سال کامل (یعنی یک سال و نیم دیگر) را در این شرکت دوام بیاورد، آنگاه یاهو باید مبلغی در حدود ۳۶۵ میلیون دلار را بابت سنوات به او پرداخت نماید.

البته این رقم با فرض بر این مطرح شده که در پایان این بازه زمانی، ارزش هر سهم یاهو برابر با ۴۰.۳۴ دلار باشد. اما از این ۳۶۵ میلیون دلار، ۱۴ میلیونش پاداشی است که میر باید بابت ترک گوگل دریافت نماید.

بخش اعظمی از این مبلغ هم به عملکرد یاهو به عنوان یک شرکت مربوط نمی شود و در مقابل پولی است که از محل سهام این کمپانی به میر می رسد و تنها ۳.۳ درصد از ۳۶۵ میلیون دلار پول یاد شده به فعالیت این شرکت ارتباط پیدا می کند.

اما طبق اعلام یاهو، کل پاداش و سنواتی که قرار است در اختیار میر قرار گیرد (اعم از پول نقد و سهام) در سال ۲۰۱۴ میلادی افزایشی ۶۹ درصدی پیدا کرده و به ۴۲ میلیون دلار رسید. و کل مبلغ قابل پرداخت به این خانم نیز در سال ۲۰۱۳ میلادی برابر با ۲۴.۹ میلیون دلار برآورد شد.

پایه حقوق ماهیانه خانم میر نیز در سال ۲۰۱۴ میلادی برابر با میزان پرداختی در سال قبلش یعنی یک میلیون دلار بود و افزایشی که در مبلغ قابل پرداخت به او ایجاد شده نیز از ارزش سهام آن ریشه می گیرد که از زمان آغاز مدیریت وی در سال ۲۰۱۲ تاکنون دوبرابر شده است.

گفتنی است که خانم میر در سال ۲۰۱۴ میلادی، سهامی به ارزش حدودا ۱۱.۸ میلیون دلار را در کنار تشویقی های دیگری به ارزش ۲۸.۲ میلیون دلار دریافت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج