۲۷۷۰۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علوی: احساسات اقوام را تحریک نکنید

وزیر اطلاعات با تأکید بر لزوم پرهیز از تحریک احساسات سایر اقوام و مذاهب، سخنان حضرت زهرا(س) را آموزنده دانست و افزود: هنگامی که ام سلمه از حضرت زهرا (س) می پرسند: چگونه صبح کردید؟ پاسخ دادند: در میان رنج و سختی صبح کردم، پیامبر از دست رفت و به وصی او ستم شد.

خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی در همایش سراسری خادمین فاطمیه که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، خاطرنشان کرد: جاذبه، در کلام اهل بیت (ع) هست و حرکت دینی زمانی مؤثر است که با حکمت، عقلانیت و موعظه حسنه باشد.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از تحریک احساسات سایر اقوام و مذاهب، سخنان حضرت زهرا(س) را آموزنده دانست و افزود: هنگامی که ام سلمه از حضرت زهرا (س) می پرسند: چگونه صبح کردید؟ پاسخ دادند: در میان رنج و سختی صبح کردم، پیامبر از دست رفت و به وصی او ستم شد.

وزیر اطلاعات با گرامیداشت یاد و خاطره علامه امینی، دفاع علمی و منطقی ایشان از حضرت علی (ع) و حضرت زهرای اطهر (س) را برای همگان ، درس آموز دانست.

وی با اشاره به اینکه تمامی کارکنان وزارت اطلاعات ، دلدادگان حضرت زهرا (س) هستند، گفت: بنده نیز کار خود را در وزارت اطلاعات با توسل به حضرت زهرا (س) آغاز کردم و امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد به سبب لطف خداوند و عنایات حضرت زهرا سلام الله علیها است.

وی در پایان از آیت الله وحید خراسانی و اعضای ستاد فاطمیه که در جهت احیای شعائر الهی گام بر می دارند، تشکر کرد.

دراین نشست همایش علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و حضرات آیات و حجج اسلام حسن صافی گلپایگانی، رضا استادی، احمد مروی نماینده دفتر مقام معظم رهبری، علوی بروجردی، سیدجواد شهرستانی، سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، سیدعلی غروی، جعفر تبریزی و جمعی از شخصیت ها و مسئولان و فضلای حوزه علمیه قم حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج