۲۷۷۱۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سوزاندن‌ اجساد مسلمانان در نیجریه

فعالان سیاسی نیجریه می‌گویند که دولت و ارتش این کشور برای نابود کردن اسناد جنابات اخیر خود در حال دفن اجساد مسلمانان در گورهای جمعی و یا سوزاندن اجساد هستند.

خبرگزاری فارس: فعالان نیجریه‌ای می‌گویند که ارتش نیجریه تعداد زیادی از اجساد مسلمانانی که اخیرا به دست نیروهای ارتش قتل عام شدند را در گورهای دسته جمعی دفن کرده است و تعدادی از آنها را نیز سورانده است.

این فعالان می‌گویند که دقیقا مشخص نیست چه تعداد از جنبش اسلامی توسط ارتش نیجریه قتل عام شدند بنابراین آنها تلاش می‌کنند هر شاهد یا مدرکی وجود دارد را نابود کنند تا حجم جنایاتشان مشخص نشود.

این فعالان نیجریه‌ای می‌گویند که اگر ارتش نیجریه برای این قتل عام و جنایات خود دلیل قانع کننده‌ای داشتند هرگز اجساد را به صورت مخفیانه دفن نمی‌کردند و یا آنها را نمی‌سوزاندند.

بامداد یکشنبه ارتش نیجریه با متهم کردن جنبش اسلامی به تلاش برای ترور فرمانده ارتش این کشور و همچنین مسدود کردن راهها به دلیل تجمعات، به حسینیه «بقیة الله» در شهر زاریا و منزل شخصی ابراهیم زکزاکی حمله‌ور شد و صدها مسلمان را کشت.

دکتر «نصیبه ابراهیم زکزاکی» دختر شیخ ابراهیم زکزاکی درباره آمار شهدا گفته است: شنیده‌ام ۴۵۰ نفر کشته شده‌اند. در همین حال به من گفته‌اند که فقط ۳۰۰ جنازه در بیمارستان است و حدس می‌زنند که مجموع کشته‌ها ۱۰۰۰ نفر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج