اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۷۷۰۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آخرین آمار فروش سینماها

در حالی فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی و «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان فروش خوبی را تجربه می کنند که گیشه سینما این روزها حال و روز خوبی ندارد.

سینما پرس: در حالی فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی و «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان فروش خوبی را تجربه می کنند که گیشه سینما این روزها حال و روز خوبی ندارد.

«حکایت عاشقی» و «در مدت معلوم» در هفته جاری به چرخه اکران اضافه شدند که شاید بتواند مرهمی بر زخم گیشه کم رونق این روزهای سینمای ایران باشند.

فروش فیلم «در مدت معلوم» در ۲۲ سالن سینما به نمایش درآمده که این فیلم سینمایی روز چهارشنبه با فروش۲۲ میلیون و پنج شنبه با فروش ۵۱ میلیون تومان شروع خوبی داشته و در کل به فروش ۷۳ میلیون تومان دست یافته است. در هفته جاری در شهرستان ها اکران خواهد شد.

فیلم «چهارشنبه۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند نیز در تهران با ۲ سالن سینما به فروش ۴۲۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۴۰ میلیون تومان دست یافت

همچنین فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» با در اختیار داشتن یک سالن سینما در تهران نمایشش ادامه دارد و فروش آن در تهران به ۱۶۵ میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» که همچنان بر پرده اکران قرار دارد در تهرن با در اختیار داشتن ۹ سالن شب گذشته به فروش ۱۸ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان دست یافت و پیش بینی می شود که با احتساب فروش امشب (جمعه) فروش کل فیلم ۱۵ میلیارد تومان را رد می‌کند.

فروش فیلم «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان شب گذشته (پنج شنبه) به فروش ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است . این فیلم در تهران به فروش ۹۳۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان دست یافت وتاکنون در کل به فروش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم «ناهید» هم در تهران به بیش از ۲۷۰ میلیون تومان فروش رسیده است و هنوز به جز دو شهر مشهد و اهواز شهرستان دیگر به فیلم اضافه نشده است.

فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش۴۶۰ میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم در شهرستان ها به فروش ۱۱۰میلیون دست یافت و در کل ۵۷۰ میلیون تومان فروخت.

«شیفت شب» نیکی کریمی هم به فروش ۵۹۰ میلیون تومان در تهران رسیده است این فیلم ۲۳سالن در تهران در اختیار دارد. همچنین فروش شهرستان فیلم ۱۱۰ میلیون تومان بوده و ۱۸ سالن در شهرستان در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج