۲۷۷۷۸۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حمید صفت هم به تتلو می پیوندد؟

حمید صفت خواننده رپ پرطرفدار این روزهای بازار موسیقی کشور با حضور در دفتر «نصر تی وی» و انجام برخی مذاکرات به نظر می رسد به زودی همچون همتای خود «امیر تتلو» تحت امتیاز این موسسه فعالیت هایش را پی بگیرد.

هفته نامه تماشاگران امروز: حمید صفت خواننده رپ پرطرفدار این روزهای بازار موسیقی کشور با حضور در دفتر «نصر تی وی» و انجام برخی مذاکرات به نظر می رسد به زودی همچون همتای خود «امیر تتلو» تحت امتیاز این موسسه فعالیت هایش را پی بگیرد.

طبق اخباری که در اختیار خبرنگار «تماشاگران امروز» قرار گرفته است، در این جلسات این خواننده مذاکراتی را با مسئولان این موسسه موسیقی ارزشی انجام داده است و به نظر می رسد به زودی قرارداد رسمی این خواننده منعقد خواهد شد.

امیر تتلو، حامد زمانی، اردشیر احمدی و ... از جمله چهره هایی هستند که پیش از این همکاری هایشان با این موسسه خبرساز شده. کلیپ انرژی هسته ای تتلو که زیر نظر همین دفتر «نصر تی وی» ساخته شد بازتاب های بسیاری در رسانه ها پیدا کرد.

حمید صفت پس از انتشار قطعه «چمران» شناخته شد و به مرور با انتشار موزیک ویدئوهایش در سبک رپ و عمدتا در فضایی اجتماعی و اعتراضی توانست نظرها را به خود جلب کند. نکته مهم درباره این خواننده سن و سال پایین اوست. به رغم اینکه این خواننده متولد سال 72 است اما خیلی زود توانسته خود را مطرح کند تا جایی که حالا کار پای میز مذاکره با «نصر تی وی» نشسته است.

حضور در یکی از هتل های تبریز در خرداد ماه امسال و تجمع دوستداران این خواننده در این هتل، حاشیه هایی به همراه داشت که باعث شد رسانه های رسمی و خبرگزاری ها نیز در این باره اطلاع رسانی کنند.

آخرین فعالیت حمید صفت نیز به هفته گذشته مربوط می شود که او قطعه جدیدش به نام «فیک» را منتشر کرد و درباره انتشار آخرین اثرش نیز معتقد بود: «قطعه «فیک» که پخش شد همه تصور می کردند فیک به معنای چیزی است که اورجینال نیست اما در واقع معنی اصلی این کلمه در شعر ما، بحث نگرش فیک و افکار فیک را دنبال می کند؛ چیزی که من احساس کردم در مسائل اجتماعی، اعتقادی، اجناس و کسب و کار و هم از لحاظ مسائل زناشویی و غیره درگیرش هستیم. درگیر «فیک رفتاری» شده ایم... در اصل بین چیزی که در ذهن مان هست و چیزی که هستیم و چیزی که ارائه می دهیم، یک مقدار تناقض وجود دارد. یک بخش عظیمی از این را جامعه از ما می خواهد و اینطور می طلبد.

من سعی کرده ام در این قطعه، حال حاضر و موقعیت کنونی را نشان بدهم و خوشبختانه باعث افتخارم بود که تنظیم این کار را «محمد ناهیدی» انجام داد که با تنظیم زیبایش توانسته آن احساس وهمی که فیک بودن انسان های این دوره درگیرش هستند را به موسیقی من بدهد. خدا را شکر و عذرخواهی می کنم بابت این همه مدت زمانی که کاری تولید نکردم و نشد... خدا را شکر می کنم که در ایرانم و در کنار هموطنانم کار می کنم و امیدوارم که بتوانم با قطعه فیک تاثیر مثبتی روی این پدیده اجتماعی بگذارم.»

به نظر می رسد با توجه به موج اعطای مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد به خواننده های زیرزمینی در هفته های گذشته، این خواننده نیز بتواند با توجه به سابقه فعالیت هایش که به ادبیات رسمی بسیار نزدیک است، مجوز انتشار آثار خود را در بازار موسیقی کشور اخذ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمید صفت دیگه کیه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج