۲۷۸۳۹۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بیانیه شماره یک اصلاح طلبان صادر شد

اولین بیانیه شورای عالی اصلاح طلبان در ارتباط با دهمین دوره انتخابات مجلس و اتحاد اصلاح طلبان صادر شد.

خبرگزاری ایسنا: اولین بیانیه شورای عالی اصلاح طلبان در ارتباط با دهمین دوره انتخابات مجلس و اتحاد اصلاح طلبان صادر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

بیانیه شماره ۱

شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان

سلام اصلاحات به ایران سربلند

از تفاوت آراء، دیدگاه‌ها و روش‌ها عبور کرد‌ه‌ایم، تا فصلی تازه و سرشار از امید و نشاط را همراه با عموم هم‌میهنان پدید آورده، دوباره آغاز کنیم. جریان اصلاح‌طلبی با امید به بهبود، توسعه و پیشرفت کشور آغاز شده و تداوم آن جز با همراهی و حمایت همه ایرانیان میسر نبوده و نیست. اینک فصل جدیدی برای رویش دوباره است. خردمندان باید نقش¬آفرینان این عرصه باشند. حرکت گسترده اندیشمندان، خردورزان، علاقه‌مندان و دلسوزان کشور، در جهت مشارکتی فعال، گسترده و توام با آرامش در همه عرصه‌های مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بارقه درخشان امیدی است که پیام‌آور تشکیل مجالسی در طراز ملت بزرگ ایران اسلامی است.

شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان حاصل اجماع احزاب، شخصیت‌ها و علاقه‌مندان به گفتمان اصیل اصلاح‌طلبی، بر این باور است که:

۱- دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید انتخاباتی بر پایه عقلانیت، اخلاق، آزادی، مدارا و قانون‌گرایی و در راستای تنش‌زدایی، اعتمادسازی داخلی و بین‌المللی، گفتگو، مشارکت، برابری جنسیتی، جوان‌باوری، تامین امنیت همه‌جانبه و تقویت همه ابعاد مردم‌سالاری به‌ویژه ایجاد رونق اقتصادی و تامین معیشت همه مردم باشد. چنین انتخاباتی می‌تواند با تقویت و تحکیم مبانی نظام و جایگاه والای رهبری آن، به توسعه و تعالی جامعه، رشد اقتصادی و توسعه پایدار کمک کند و زمینه‌ساز تحقق همه اصول قانون‌ اساسی و مردم سالاری دینی شود.

۲- رمز پیروزی و اصلاح امور، مشارکت حداکثری همه مردم اندیشمند، توسعه‌خواه و فعال در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های داخلی و خارجی، در تعیین سرنوشت خویش است.

۳- مشارکت حداکثری، ضامن افزایش سرمایه و رفاه اجتماعی، اقتدار، وحدت و امنیت ملی است.

۴- مجلس شورای اسلامی به‌عنوان بالاترین نهاد قانونگذاری در جمهوری اسلامی ایران، کارکردی اساسی و حیاتی دارد. برگزیدن نمایندگانی متناسب با این جایگاه، تکلیف تاریخی، حساس و تعیین‌کننده است که نه تنها بر روند تحولات داخلی، بلکه روند تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

۵- حضور مقتدرانه و هوشیارانه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۳۹۲ برای تعیین سرنوشت خود، با حماسه‌ای دیگر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۳۹۴ تکمیل خواهد شد.

همه دستگاههای حاکمیتی مسئول برگزاری انتخابات، باید در جهت حفظ و افزایش اعتماد عمومی، وحدت و یکپارچگی ملی و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، با آماده سازی زمینه‌های مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور، تنها بر اساس مستندات قانونی به بررسی و تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات بپردازند، تا شاهد انتخاباتی باشکوه و قانونمند باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم بازنشسته

      اگر اصلاح طلبان واقعا اصلاح طلب هستند بايد اصلاح را از خودشان شروع كنند . تنها كساني ميتوانند خودشان را اصلاح كنند كه خود خواه نباشند . زيرا كسي كه خود خواه است نميتواند عيب خودش را ببيند تا بتواند خودش را اصلاح نمايد . همچنانكه اصلاح طلباني كه دچار توهم تقلب در انتخابات سال 88 شدند نتوانسته اند تا بحال اشتباه بزرگ خودشان را ببينند و به اين اشتباه بزرگ اقرار كنند . پس بنده و امثال بنده حق داريم نسبت به اين اصلاح طلبي بدبين باشيم . از كجا معلوم دوباره دچار توهم تقلب نشوند . ايا اين اصلاح طلبي است كه اگر نتيجه انتخابات به نفع شما باشد پس انتخابات خوب برگزار شده اما اگر نتيجه برخلاف ميل شما باشد پس تقلب شده . شعار انتخاباتي شما را در سال 88 كه فرموديد ( اگر تقلب نشه موسوي برنده ميشه ) فراموش نكرديم . امسال چه ؟ اگر تقلب نشه قراره كي برنده بشه ؟
      اشتباه بزرگ ديگر اصلاح طلبان اين است كه فكر ميكنند پيروزي روحاني پيروزي اصلاح طلبان بود . واقعيت اين است كه پيروزي روحاني نتيجه اختلاف در اردوگاه اصول گرايان بود

    • پورمحمدی

      خدا به خیر بگذرونه !!!! این بیانیه ها آدمو یاد بیانیه های یه بنده خدایی میندازه که قبل انتخابات خودشو برنده اعلام کرد!!!
      احتمالا یه خانومی قراره دستور ریختن به خیابونارو بده وبچه هاش برن ساندویچ بخورن واحتمالا مردم هم به دنبال آراشون محترمانه سطل آشغال آتیش بزننو احتمالا....
      احتمالا نظر من هم درج نشه!!!!

    • جوان

      زتده باد اصلاحات...زنده باد روحانی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج