جاباما
۲۷۸۷۰۳
۵ نظر
۵۰۹۲
۵ نظر
۵۰۹۲
پ

اگر همسرتان درونگراست، خیلی خوش شانسید

نباید از این که همسرتان درونگراست، درهم باشید؛ این خصوصیت او گاهی اوقات می تواند بسیار هم کمک کننده باشد. او نمی داند که در بعضی شرایط چه بگوید اما در برخی شرایط دیگر از طریق اعمالش احساسات خود را نشان می دهد که دقیقا و منحصرا به شما اختصاص دارد.

ماهنامه همشهری تندرستی - ترجمه حامد اسمعیلی: نباید از این که همسرتان درونگراست، درهم باشید؛ این خصوصیت او گاهی اوقات می تواند بسیار هم کمک کننده باشد. او نمی داند که در بعضی شرایط چه بگوید اما در برخی شرایط دیگر از طریق اعمالش احساسات خود را نشان می دهد که دقیقا و منحصرا به شما اختصاص دارد.

فراموش نکنید که از همسرتان برای این مزیت ها تشکر کنید. این حس است که اینقدر او را صادق و خاص می کند. با کمی دقت می بینید خیلی خوش شانس هستید که همسر درونگرایی دارید و به طور خاصی به شما اهمیت می دهد. این رفتارها را بشناسید.

اگر همسرتان درونگراست، خیلی خوش شانسید

۱- بدون گفتن کلمه ای، همه چیز را برای شما انجام می دهد

همسر درونگرا خیلی صحبت نمی کند اما از طریق عملش و حتی یک کار کوچک، عشق، احساس و محبتش را نشان می دهد. همسر درونگرای شما هر کار ممکنی را برای خشنودی شما انجام می دهد و هرگز کلمه ای نمی گوید که چنین چیزی را انجام داده است. این ویژه ترین رفتاری است که شما فراموش می کنید بابتش تشکر کنید.

۲- به شما اهمیت می دهد ولی گاهی آن را بیان نمی کند

همسرتان به شما اهمیت می دهد؛ ذات او طوری است که همیشه فراموش می کند چیزهایی مانند «دوستت دارم»، «عشقم» یا «عزیزم» را بگوید. شاید این خصلت از نظر شما عالی نباشد اما او خالص ترین فردی است که عاشقش شده اید. او فقط به یک دلیل در کنار شماست. حضور او دلیلی بر دلبستگی به شما و ارتباط مبتنی بر عشق شماست.

اگر همسرتان درونگراست، خیلی خوش شانسید

۳- قلبا شما را دوست دارد

قطعا عشق همیشه وجود دارد ولی آیا همسرتان همیشه آن را ابراز می کند؟ شاید فراموش می کند بگوید اما هیچ شکی وجود ندارد که دوست تان دارد و شما همیشه به صورت یک انسان کامل در جو احساسش حضور دارید.

هرگز دچار حسادت و بدگمانی نشوید چرا که همسر درونگرای تان به روش خودش به شما اهمیت می دهد. فقط به خاطر داشته باشید ذات او باعث می شود فراموش کند می تواند حسش را بگوید یا افکارش را بیان کند.

۴- بسیار تلاش می کند تا مطمئن شود احساس امنیت، آرامش و آزادی می کنید

همسر درونگرای شما سخت تلاش می کند تا مطمئن شود شما این سه احساس را دارید؛ امنیت، آرامش و آزادی. همسران درونگرا خیلی به همراه خود اهمیت می دهند. احساس امنیت و شادی شما برای همسرتان مهمترین چیز است. تا زمانی که زنده هستید این را فراموش نکنید. البته که امنیت در یک رابطه، یکی از بهترین چیزهایی است که می تواند وجود داشته باشد.

اگر همسرتان درونگراست، خیلی خوش شانسید

۵- عمیقا باور دارد شما دو نفر همیشه قرار بوده با هم باشید

گرچه آن را به زبان نمی آورد اما عمیقا معتقد است شما همیشه قرار بوده با هم باشید و هر دوی شما یک ارتباط خاص دارید که محکم و ناگسستنی است. البته برایش سخت است که این را بگوید.

۶- قدر شما را حسابی می داند

همسرتان شما را خیلی ستایش می کند. شما برای او همه چیز هستید. عشق شما هر روز برایش دلیلی برای ادامه دادن است. برای شما جایی دقیقا در قلب او وجود دارد. شما دلیلی برای لبخند و کارهایی هستید که او هر روز دوست دارد انجام دهد. به خاطر داشته باشید از او تشکر کنید که به شما به عنوان ستون و اساس زندگی می نگرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ++++++

    • بدون نام

      درونگرا ها کلا خیلی خوبن

    • mohsen

      من خودم ادم درون گرایی هستم ولی ادمای درون گرا نمیتونند احساساتشون به بقیه منتقل کنند و تو خودشون میریزن

    • بدون نام

      منم درون گرام. به نظرم خوب نيست چون خيلي وقتا وقتي مشكل پيش مياد نميتونم حرف بزنم و همه ي حرفا رو ميريزم تو خودم.............خوب نيست

    • شقایق

      همسر من هم دورنگرا هستند.میدونم دوستم داره ولی اینکه با حرف نمیگه من رو آزار میده . چون حس میکنم از لحاظ عاطفی دچار خلا شدم . راستش ب طلاق هم فکر میکنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج