۲۷۸۸۱۳
۵ نظر
۵۰۲۰
۵ نظر
۵۰۲۰
پ

مقصر مرگ کودک ۷ ماهه در شیرخوارگاه آمنه

۲۷ مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری قلهک در جریان مرگ مشکوک پسربچه ۷ ماهه‌ای به نام امیرعباس در بیمارستان کودکان قرار گرفتند.

روزنامه ایران: ۲۷ مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری قلهک در جریان مرگ مشکوک پسربچه ۷ ماهه‌ای به نام امیرعباس در بیمارستان کودکان قرار گرفتند.

مأموران در تحقیقات ابتدایی دریافتند این کودک سه روز پیش توسط زوج جوانی به بیمارستان انتقال یافته و خانواده کودک متواری شده‌اند.در حالی که تحقیقات برای ردگیری این زوج ادامه داشت مأموران دریافتند کودک ۷ ماهه در زمان حادثه در شیرخوارگاه بوده است.

با این سرنخ مسئولان شیرخوارگاه برای توضیح احضار شدند و در این تحقیقات مشخص شد پسربچه در بازی خشن کودک ۴ ساله دیگری با وارد شدن ضربه به سرش دچار حادثه شده است و خانواده کودک مرده نیز به علت اعتیاد توانایی نگهداری از کودک را نداشته و فرزند آنها با دستور قانونی به شیرخوارگاه منتقل شده است.

تحقیقات این پرونده تا دو ماه پس از حادثه ادامه داشت و در این مرحله با دستور ایلخانی از شعبه ۸ دادسرای جنایی پرونده برای تعیین سهم قصور شیرخوارگاه و بهزیستی در اختیار کارشناسان رسمی دادگستری قرار گرفت.بررسی‌های کارشناسی پس از ۲ ماه به پایان رسید و بهزیستی شمیرانات به علت تجهیزنکردن نیروی انسانی شیرخوارگاه آمنه مقصر شناخته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناهید

      فقط همین شیر خوارگاه مقصر شد .باید مدیریت اونجا رو اخراج میکردن و دیگه نمیزاشتن جای دیگه بتونن کار کنن.اون بچه ۴ساله هم خدا میدونه بزرگ بشه چی میشه از حالا که انقدر خشنه بعدأ چی میشه

      پاسخ ها

      • رسول

        بچه 4 ساله گناهی نداره باید دید چرا بچه 6ماهه جلو پای بچه 4 ساله بوده!!! چرا

    • لیلا

      الهی ..... چقدر ناراحت کننده. طفلک اون بچه معصوم

    • سحر

      چندوقت پیش زنگ زدم بهزیستی برای قبول کردن فرزند خوانده میخواستم هم سرنوشت یه بچه عوض بشه و توی پرورشگاه بزرگ نشه و هم دختر خودم صاحب خواهر بشه ......اینقدر اما و اگر و شرایط جورواجور گفتن که از پشت تلفن پشیمون شدم مثلا این که فقط میتونم بعد بررسی شرایط پسر هفت سال به بالا ببرم باید ملکی به نام بچه بزنم و....بابا من فقط میخوام یه بچه از نعمت داشتن پدرمادر و امکانات مناسب برخوردار بشه ...آخه این چه شرایطیه ...من یه نوزاد دختر میخوام که بعدها مثل خواهر بشه برای دختر خودم ....درس بخونه موقعیت خوبی داشته باشه و آینده اش عوض بشه و مهم تر از همه معنای داشتن خونواده رو بفهمه ....ولی حیف که نشد
      و صدحیف که نخواهد شد

      پاسخ ها

      • رسول

        قانون اینه که باید بچه دار نباشید و نامه بیارید و بقیه مسائل...
        تنها میتونید بچه به امانت بگیرید یعنی هروقت پدرو مادرش اومدند میتونن از شما بگیرنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج