۲۷۹۲۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آغاز بارش برف و باران از اواخر امروز

از ظهر چهارشنبه یک سامانه بارشی فعال از جنوب غرب وارد کشور می شود و تا اواخر روز شنبه موجب بارش در قسمت هایی از کشور می‌شود.

خبرگزاری میزان: از ظهر چهارشنبه یک سامانه بارشی فعال از جنوب غرب وارد کشور می شود و تا اواخر روز شنبه موجب بارش در قسمت هایی از کشور می‌شود.

احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی گفت: طی امروز همچنان جوی آرام در استان های واقع در نیمه شمالی کشور حاکم بوده که سبب تداوم پایداری هوا و افزایش آلاینده های جوی در شهر های صنعتی و پر جمعیت خواهد شد.

وی افزود: امروز بارش های پراکنده و خفیف برف تا بعد از ظهر در شمال شرق ادامه داشته و به تدریج قطع می شود.

وظیفه از ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور خبر داد و گفت: این سامانه از ظهرامروز از سمت جنوب غرب وارد کشور شده و به تدریج تا اواخر روز سبب بارش باران و برف، در برخی نقاط رعدوبرق و وزش باد در استان های واقع در جنوب غرب، برخی نقاط جنوب، غرب، مرکز و دامنه های مرکزی زاگرس خواهد شد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تشریح کرد: این سامانه فردا علاوه بر نواحی ذکر شده در مناطق شرق و بخش هایی از جنوب شرق سبب بارش برف و باران و همچنین در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی سبب بارش پراکنده برف و باران می گردد و شدت بارش از اوایل شب چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در استان های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و جنوب اصفهان می باشد.

وظیفه با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید جنوبی در استان های گیلان و اردبیل و افزایش نسبی دما در استان های ساحلی خزر از اواخر امشب تا ظهر امروز، افزود: از اوایل شب چهارشنبه و روز پنجشنبه با نفوذ جریانات شمالی، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

این مسئول، خلیج فارس را از اواخر امروز تا روز جمعه مواج پیش بینی کرد و متذکر شد: سامانه فوق تا روز شنبه در نیمه جنوبی کشور فعال خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج