۲۷۹۳۸۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

رهبر آلمان نازی از بیماری کریپتورکیدیسم رنج می‌برد

افشای مدارک پزشکی جدید علیه "هیتلر"

گمان می‌شد که این مدارک از بین رفته باشند، اما اطلاعات آن‌ها در جریان یک حراجی در سال ۲۰۱۰ در باواریا و پیش از آنکه به دست مقامات باواریایی بیفتد، در اختیار مورخان و پزشکان قرار گرفت. این مدارک به تازگی توسط پروفسور پیتر فلایشمان، استاد دانشگاه ارلانگنِ نورنبرگ، به شکلی دقیق مطالعه شد.

وبسایت فرادید: بررسی نتایج مدارک پزشکی نشان می‌دهد که رهبر آلمان نازی از بیماری «کریپتورکیدیسم» یا تحلیل بیضه راست رنج می‌برد.

به گزارش گاردین، دانش‌آموزان بریتانیایی مدت‌ها شعری را در مدارس این کشور می‌خواندند که محتوای آن به سخره گرفتن آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی، بود. آن‌ها در این شعر هیتلر را به دلیل تک بیضه بودنش تحقیر می‌کردند.

افشای مدارک پزشکی جدید علیه "هیتلر"

حال مدارکی پزشکی از آن سال‌ها یافت شده که نشان می‌دهد شعر دانش‌آموزان بریتانیایی چندان هم بی‌اساس نبوده است. یک مورخ آلمانی پس از مدت‌ها به مدارکی دست پیدا کرده که بر مضمون شعر دانش‌آموزان بریتانیایی صحه می‌گذارد.

کودتای مونیخ یا کودتای آبجو فروشی (Beer Hall Putsch) یک کودتای نافرجام بود که در تاریخ ۹ نوامبر ۱۹۲۳ توسط آدولف هیتلر و اریش لودندورف طراحی شد. این کودتا شکست خورد و برخی از اعضای بلند پایه حزب نازی در جریان آن دستگیر شدند. گفتنی است این کودتا آغاز قدرت گیری آدولف هیتلر و رسیدن او به قدرت و تشکیل آلمان نازی بود.

پس از دستگیر هیتلر در پی کودتای نافرجام، از او معاینات پزشکی به عمل آمد. اینک نتایج آن معاینات پزشکی پیدا شده و نشان می‌دهد که رهبر حزب نازی به نوعی «نهان‌ خايگى‌ِ مایل به راست» یا همان کریپتورکیدیسم (cryptorchidism) مبتلا بوده است.

در یادداشت‌ها دکتر یوزف اشتاینر برین، افسر پزشکی زندان لاندزبرگ، آمده که «آدولف هیتلر، هنرمند و اخیرا نویسنده، سالم و سرپا است.»

گمان می‌شد که این مدارک از بین رفته باشند، اما اطلاعات آن‌ها در جریان یک حراجی در سال ۲۰۱۰ در باواریا و پیش از آنکه به دست مقامات باواریایی بیفتد، در اختیار مورخان و پزشکان قرار گرفت. این مدارک به تازگی توسط پروفسور پیتر فلایشمان، استاد دانشگاه ارلانگنِ نورنبرگ، به شکلی دقیق مطالعه شد.

در زمان کودکی، بیضه از داخل بدن به سمت كيسه‌ بيضه‌ حرکت می‌کند. آقای فلایشمان اما بر اساس این مدارک می‌گوید «به احتمال فراوان، جلوی رشد بیضه هیتلر گرفته شده بود.»

افشای مدارک پزشکی جدید علیه "هیتلر"

محققان مدت‌ها بر این باور بودند که هیتلر یکی از بیضه‌هایش را بر اثر برخورد ترکش در نبرد سُم در جنگ جهانی اول از دست داده است. این شایعه توسط فرانچیزِک پاولار، کشیش لهستانی و مورخ غیرحرفه‌ای، تایید شده بود. وی مدعی شده بود که یکی از پزشکان ارتش آلمان که هیتلر را پس از برخورد ترکش مداوا کرده بود، شخصا این مسئله را برای او بازگو کرده است.

این مدارک همچنین با گفته‌های پزشک دوران کودکیِ هیتلر در تناقض است. وی در پاسخ بازپرس‌های آمریکایی در سال ۱۹۴۳ میلادی گفت که دستگاه تناسلی پیشوا کاملا سالم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • F.R

      استغفرالله! بابا ول کنید تا تو زندگی شخصی یه آدمم سرک می کشید. طرف خودش زنده نیست بقیه چه چیزا براش میگن...... . اصلا به اصطلاح حرف شما راست چرا یه سیاره رو خبردار می کنید!!!!!! بیماری هر شخص به خودش ربط داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج