۲۷۹۸۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزیر سابق اطلاعات:

عده‌ای می‌خواهند که راه امام گم شود

وزیر سابق اطلاعات گفت: عده‌ای توسط استکبار می‌خواهند در انتخابات راه امام گم شود.

خبرگزاری ایسنا: وزیر سابق اطلاعات گفت: عده‌ای توسط استکبار می‌خواهند در انتخابات راه امام گم شود.

حیدر مصلحی ظهر امروز ۳ دی ماه در همایش بزرگداشت حماسه عاشورایی ۹ دی که در حسینیه امام خمینی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دو انتخابات بزرگ پیش رو هر کدام منزلت رفیعی در ساختار جمهوری اسلامی ایران دارد که در این زمینه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید توجه اساسی داشت.

وی با بیان اینکه عده‌ای از همراهان استکبار در داخل به دنبال گم کردن راه امام هستند، گفت: استکبار معتقد است باید خط امام محو شود، چراکه اگر این آرمان‌ها به نسل جوان برسد دوباره همان شور انقلابی ایجاد خواهد شد که این برای استکبار سنگین است.

وزیر سابق اطلاعات، غفلت و کنار گذاشتن انقلاب را یکی از اهداف دشمن دانست و افزود: بسیاری از افراد با توطئه و ترفندهای پیچیده در حالیکه ادعا دارند نقش مهمی در انقلاب داشته‌اند به دنبال کنار گذاشتن راه امام هستند.

مصلحی با تاکید بر اینکه تبدیل نسلی و جابه‌جایی بین چند نسل یکی از مسائلی است که همیشه برای مقابله و انحراف حرکت‌های انقلابی توسط دشمنان اتخاذ شده است، گفت: دشمن ایده‌ها و اصول اولیه انقلاب را در مسیری تحریفی قرار داده و به جای بیان واقعیات تنها به خاطره گویی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خاطره‌های زیادی از امام نقل می‌شود، گفت: متاسفانه در هیچ مراسمی گفتمان و حرف‌های صریح امام بیان نمی‌شود و در قضیه انتخابات نیز عده‌ای به دنبال آن هستند که توسط استکبار راه امام را گم کرده و مردم را دچار سرگردانی و اضطراب کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه طراحی استکبار این است که گفتمان راه امام را تحریف کنند، گفت: اسلام آمریکایی همان اسلام اشرافی‌گری و سرمایه‌داری است، یهود صهیونیست تنها مخصوص جامعه امروز نیست، بلکه در طول تاریخ همواره حضور داشته و با جدیت در مقابل جریان‌های اسلامی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه در مسائل منطقه‌ای، تروریسم، القاعده و ... تمام دنیای استکبار دور هم جمع شده‌اند، گفت: دنیای استکبار حرکت اسلام آمریکایی را دنبال کرده و سعی دارد با تحریف گروه‌های انقلابی از طریق نفوذ آن‌ها را از مسیر اصلی منحرف کند.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه افزود: امروز انقلاب اسلامی با جریان نفاق پیچیده‌ای روبه‌روست که مشکلات و زحمات زیادی را به بار خواهد داشت، اما این را باید مطمئن بود که اسلام و انقلاب مسیر اصلی خود را طی خواهند کرد.

مصلحی با تاکید بر اینکه نباید با دیدن جریان نفاق ناامید شد، عنوان کرد: جریانات داخل کشور و نفاق‌هایی که در طول دوره‌های مختلف اتفاق افتاده نتوانسته مسیر انقلاب را منحرف کند، اما تنها نگرانی این است که مبادا از جریان انقلاب عقب بمانیم.

وی در خصوص اهداف استکبار نیز خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال تحریف انقلاب از طریق حساسیت‌سنجی خواص و عامه مردم است تا بتواند مردم را نسبت به ارزش‌های انقلاب بی‌انگیزه کند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ماجرای تشیع جنازه ۲۷۰ شهید غواص در تهران گفت: در آن زمان بحث مذاکرات مطرح بود و وقتی طرف غربی حضور گسترده مردم در این مراسم را دید نسبت به اهداف خود در دو سال مذاکرات به تردید رسید چراکه از ابتدا به دنبال تغییر آرمان‌های شهادت‌طلبی و ایثارگری در بین مردم ایران بود.

مصلحی با تاکید بر اینکه وظیفه بسیجی‌ها در انتخابات پیش رو این است که حساسیت خود و مردم را نسبت به ارزش‌ها بالا ببرند، عنوان کرد: این بدین معنا نیست که نباید به مسائل اقتصادی و معیشت مردم توجه کرد چراکه مقام معظم رهبری با طرح کردن مساله اقتصاد مقاومتی که بر مبنای تکیه بر خود است، این مسیر را تبیین کردند اما دشمن با نفوذ می‌خواهد ما را در وضعیتی قرار دهد که وابسته باشیم.

وی در خصوص دومین هدف استکبار نیز عنوان کرد: ریل‌گذاری سیاسی جدید از سوی برخی جریانات با هدف عدول از اندیشه امام دومین هدف دشمن است که یک عده در داخل خواهان از بین بردن اندیشه استکبار ستیزی امام بوده و می‌گویند دعوای ما با آمریکا دعوای یک دشمن با دشمن نیست بلکه تنها ماجرای قهر و آشتی است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به این که در بحث انتخابات نیز عده‌ای به دنبال القای این فرهنگ هستند که با آمریکا باید کنار بیاییم تا مشکلات حل شود، گفت: ایجاد اشتباه محاسباتی برای مسئولین باعث به وجود آمدن مسائلی همانند فتنه ۸۸ می‌شود که باید با بصیرت از این قبیل مسائل دوری کرد.

مصلحی در ادامه افزود: سرگردانی خواص و جامعه به همراه فریب آنان، بدنه فعال جامعه را موظف می‌کند تا در جریان بصیرت نسبت به طراحی دشمن جهت ایجاد انحراف در مسیر امام به روز باشند و حرکت‌های بصیرتی در پایگاه‌های بسیج جریان داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج