۲۷۹۹۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فغانی: هنوز پول جام جهانی را هم نگرفته‌ام

داور بین‌المللی کشورمان گفت: در تورنمنت‌های فیفا دستمزدها بالاست اما ما هنوز حتی پول جام جهانی را هم نگرفته‌ایم.

خبرگزاری فارس: علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره اینکه بعد از قضاوت در مسابقه برترین‌های جهان چند پیام تبریک گرفتید گفت: من از دوستانم تشکر می‌کنم پیام‌های تبریک و البته نقدهای منفی هم بود که همین نقدها باعث می‌شود ما کارمان را موشکافانه انجام دهیم.

وی درباره قضاوت در فینال جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: قضاوت در بازی سطح اول دنیا سخت است. تیم‌های آمریکای جنوبی تیم‌های جانداری هستند و در کلاس‌هایی که برای ما می‌گذارند همیشه موضوع کنترل بازی را مطرح می‌کنند. فکر می‌کنم در دو بازی اخیر عملکرد ما مثبت بوده است.

فغانی در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد دارند شما در رقابت‌های بین‌المللی خوش اخلاق هستید اما در ایران این طور نیست تصریح کرد: در بازی‌های آمریکایی جنوبی باید سخت رفتار کرد. دقت کرده باشید در بازی آخر فریاد من بیشتر از بازی‌های داخلی بوده است. اما مشکل این است که نگاه به داوری بعد از بازی در ایران نسبت به دنیا متفاوت است. مثلا در یکی از رقابت‌ها داور یک پنالتی را اعلام نکرد و وقتی بازیکن در نشست خبری در این باره صحبت کرد گفت در نظر من پنالتی بود و موضوع همان جا به پایان رسید. اما حالا اگر در ایران داور اشتباه کند، این موضوع بیشتر از اشتباهات تیمی پررنگ می‌شود.

این داور کشورمان در ادامه مصاحبه در پاسخ به این سوال که شما مسی را یک جنتلمن و نیمار را یک شخص عجیب معرفی کردید آیا بعد از بازی پیراهن مسی را گرفتید یا با او عکس انداختید خاطرنشان کرد: شاید درست نباشد داور از بازیکن بخواهد، با او عکس بگیرد. دوستان مطبوعاتی از من درباره این بازیکنان سوال کردند که گفتم مسی شخصیت آرامی دارد و بعد از خطا رفتار آرامی از خود نشان می‌دهد اما نیمار در بازی همیشه به دنبال خطاست.

فغانی درباره دستمزد قضاوتش در این مسابقات که اعلام شده به اندازه ۶ سال قضاوت در ایران است عنوان کرد: یک داور در ایران در یک سال ۱۰-۱۲ میلیون تومان می‌گیرد اما تورنمنت‌های فیفا دستمزدهای بالاتری دارد قرار شد برای این مسابقات به ما ۵۷-۵۸ میلیون پرداخت کنند که هنوز نگرفته‌ایم. ما حتی پول جام جهانی را هم نگرفته‌ایم این موضوع خیلی هم خاص نبود که بخواهم آن را پنهان کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج